Gå til innhold

Poenget med håndkletørker?

Anbefalte innlegg

Har nettopp flytta inn i nytt hus og der var det håndkletørker på badet. Hva er vitsen med denne egentlig? Hvis jeg vil ha varmt håndkle når jeg kommer ut av dusjen må jeg jo slå den på mange timer før jeg skal dusje. Og hvis poenget er at den skal tørke håndklene ser jeg ikke poenget der heller, ettersom et håndkle normalt tørker innen jeg skal dusje UTEN håndkletørker. Og denne må jo dra masse strøm også? Så det er jo ikke noe man har på til enhver tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358439-poenget-med-h%C3%A5ndklet%C3%B8rker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du har varmekabler på golvet er det jo bare å legge håndkleet på golvet når du går inn i dusjen, så er det deilig og varmt når du er ferdig. :o)

Jo greit nok det, men nå har vi jo ¨håndkletørker da. Og spørsmålet mitt var hva som var poenget med håndkletørker?

Gjest Elextra

Hvis du har varmekabler på golvet er det jo bare å legge håndkleet på golvet når du går inn i dusjen, så er det deilig og varmt når du er ferdig. :o)

Liker ikke ideen om å legge håndkleet på et ikke bestandig gullende rent badegulv. Dessuten er ikke gulvet så varmt at det varmer opp et håndkle, til tross for varmekabler. Høres også uøkonomisk ut med så varmt gulv...

Gjest tørkestativ

Jo greit nok det, men nå har vi jo ¨håndkletørker da. Og spørsmålet mitt var hva som var poenget med håndkletørker?

Du sparer en del jobb faktisk! Jeg ville også tro en sparer litt strøm på det. Selv har vi varmekabler på badet som står på hele tiden. Vi har også et lite tørkestativ på badet som vi henger brukte håndklær på. De er alltid tørre til dagen etter. Jeg er ren etter en dusj og et hånddkle kan derfor brukes mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...