Gjest årgangsdoler Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Jeg slutta for 3 uker siden. Uten noen form for hjelpemidler. I tillegg har jeg gått ned 3 kg. Hva med deg? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Så bra! Nei her går det heller dårlig, men det er jo så dyrt at i dag er den siste dagen jeg røyker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Wow!! Hvordan greide du å gå ned i vekt samtidig?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Det må jeg si er imponerende - i alle fall i disse juletider! Stå på! ) 0 Siter
Gjest yr Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Fantastisk ! men å gå ned i vekt samtidig ...lurer jeg litt på! Er det mulig?????? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Imponerende! Gratulerer! Du har virkelig klart noe stort. Røykeslutt- og til og med gått litt ned samtidig. Helt imponerende. :-) 0 Siter
Gjest regnbow Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Hurra for deg Jeg er under nedtrapping 0 Siter
Blomstre Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Jeg sluttet for 9 måneder siden og har ikke hatt problemer Savner noen ganger det å røyke, men aldri selve røyken, den smaker jo høgg egentlig. 0 Siter
Gjest årgangsdoler Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Fantastisk ! men å gå ned i vekt samtidig ...lurer jeg litt på! Er det mulig?????? Det er mulig, når en ikke har det bra eller ikke klarer å spise. Men det er lenge til jeg blir slank. 0 Siter
Gjest yr Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Det er mulig, når en ikke har det bra eller ikke klarer å spise. Men det er lenge til jeg blir slank. Det hørtes ikke bra ut! Er det røykeslutten som tar på? Jeg har lagt på meg 5 kg,selv om jeg ble skikkelig dårlig under røykesluttkuren med champix.Jeg var klar over bivirkningene,så jeg holdt ut! Ville dog gjerne har godt ned i vekt som deg, men ikke på denne din måte! ønsker deg lykke til videre og ett Godt Nytt År. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.