Gå til innhold

Er du alene og ensom i dag?

Anbefalte innlegg

Takk for svar! Ja, jeg har hatt hund før som var vettskremt for raketter. I skrivende stund er katten "Flekken" såre fornøyd med å ligge i sofaen på beina til 8-åringen, så får vi se hvordan det går når fyrverkeriet setter i gang for fullt :-)

Kos deg masse inn i det nye året!

Det går nok bra med katten:-) Kos deg masse du også :-))

Fortsetter under...

Tusen takk!

PS: Er ikke du en av katteekspertene på DOL? Vi fikk en katt i sommer (verdens nydeligste og klokeste). Han liker å være ute, men er det ikke lurt å holde han inne i natt pga fyrverkeri? Vi har ikke katteluke, så han styrer det ikke sjøl.

Han kjeder seg nå og prøver seg på juletreet....

''Han liker å være ute, men er det ikke lurt å holde han inne i natt pga fyrverkeri? Vi har ikke katteluke, så han styrer det ikke sjøl.''

Det kommer helt an på katten. Den første katten til søsteren min lå paddeflat under en lenestol på nyttårsaften, den andre sitter i vinduskarmen og vrir mer eller mindre nakken ut av ledd for å få med seg alle rakettene. :o)

''Han liker å være ute, men er det ikke lurt å holde han inne i natt pga fyrverkeri? Vi har ikke katteluke, så han styrer det ikke sjøl.''

Det kommer helt an på katten. Den første katten til søsteren min lå paddeflat under en lenestol på nyttårsaften, den andre sitter i vinduskarmen og vrir mer eller mindre nakken ut av ledd for å få med seg alle rakettene. :o)

OK, gleder meg til å se hvordan dette går :-)

Og ønsker deg og dine et fortreffelig godt nytt år!

Gjest katejammen

Tusen takk!

PS: Er ikke du en av katteekspertene på DOL? Vi fikk en katt i sommer (verdens nydeligste og klokeste). Han liker å være ute, men er det ikke lurt å holde han inne i natt pga fyrverkeri? Vi har ikke katteluke, så han styrer det ikke sjøl.

Han kjeder seg nå og prøver seg på juletreet....

Katten min har alltid pleid å ville ut på nyttårsaften. Han lever fortsatt i beste velgående snart ni år gammel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...