Gå til innhold

Til Sør: Kan trykke Muhammed-karikaturer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja - jeg tipper at noen få av verdens 1,5 milliarder muslimer vil dra det "for langt".

Det som ofte forbigås i stillhet er hvorfor den samme avisen ikke turde publisre Jesus-karikaturene:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456857.html

Dobbelmoral er dobbelt så bra...

Annonse

Dette bør man selvfølgelig gjøre. All religiøs overtro bør tråkkes ned i søla der den hører hjemme.

I stedet er det du som gjør det samme med din egen "tro".

Selv om du er motstander av ytringsfrihet, så får du nok bare venne deg til at det er både ytrings- og religionsfrihet i Norge.

Gjest Heia våre nye landsmenn

Tja - jeg tipper at noen få av verdens 1,5 milliarder muslimer vil dra det "for langt".

Det som ofte forbigås i stillhet er hvorfor den samme avisen ikke turde publisre Jesus-karikaturene:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456857.html

Dobbelmoral er dobbelt så bra...

''Det som ofte forbigås i stillhet er hvorfor den samme avisen ikke turde publisre Jesus-karikaturene:''

Kristne kjøpere vil boikotte avisen, og siden de ikke vet hvor stor del av kjøpermassen som er kristne, så er det klart at de ikke tar den sjansen.

I stedet er det du som gjør det samme med din egen "tro".

Selv om du er motstander av ytringsfrihet, så får du nok bare venne deg til at det er både ytrings- og religionsfrihet i Norge.

''I stedet er det du som gjør det samme med din egen "tro".''

Jeg har ingen "tro".

''Selv om du er motstander av ytringsfrihet, så får du nok bare venne deg til at det er både ytrings- og religionsfrihet i Norge.''

Nå får du legge fra deg flaska. Det er du som nekter andre å gjøre bruk av ytringsfriheten. Folk må gjerne tro på hva de vil for meg, det være seg gud, allah eller julenissen, men jeg forbeholder meg retten til å gjøre narr av det.

''Det som ofte forbigås i stillhet er hvorfor den samme avisen ikke turde publisre Jesus-karikaturene:''

Kristne kjøpere vil boikotte avisen, og siden de ikke vet hvor stor del av kjøpermassen som er kristne, så er det klart at de ikke tar den sjansen.

''Kristne kjøpere vil boikotte avisen, og siden de ikke vet hvor stor del av kjøpermassen som er kristne, så er det klart at de ikke tar den sjansen.''

Mens en liten gruppe jøder eller muslimer kan man godt trakassere, siden det er så få av dem i Danmark?

''I stedet er det du som gjør det samme med din egen "tro".''

Jeg har ingen "tro".

''Selv om du er motstander av ytringsfrihet, så får du nok bare venne deg til at det er både ytrings- og religionsfrihet i Norge.''

Nå får du legge fra deg flaska. Det er du som nekter andre å gjøre bruk av ytringsfriheten. Folk må gjerne tro på hva de vil for meg, det være seg gud, allah eller julenissen, men jeg forbeholder meg retten til å gjøre narr av det.

''Nå får du legge fra deg flaska. Det er du som nekter andre å gjøre bruk av ytringsfriheten. Folk må gjerne tro på hva de vil for meg, det være seg gud, allah eller julenissen, men jeg forbeholder meg retten til å gjøre narr av det.''

Joda, og da kan du jo ikke klage over at jeg har gjort grundig narr av deg i kveld.

Takk!

Gjest Heia våre nye landsmenn

''Kristne kjøpere vil boikotte avisen, og siden de ikke vet hvor stor del av kjøpermassen som er kristne, så er det klart at de ikke tar den sjansen.''

Mens en liten gruppe jøder eller muslimer kan man godt trakassere, siden det er så få av dem i Danmark?

''Mens en liten gruppe jøder eller muslimer kan man godt trakassere, siden det er så få av dem i Danmark?''

Mens kristne ville foreta en stille protest, så vil muslimer gå mann av huse for å drepe redaktøren. Det er bra de setter fokus på det.

Annonse

Nettopp. Fordi kristne smeller ikke av selvmordsbomber i hytt og pine slik som de primitive muslimene gjør.

''Mens en liten gruppe jøder eller muslimer kan man godt trakassere, siden det er så få av dem i Danmark?''

Mens kristne ville foreta en stille protest, så vil muslimer gå mann av huse for å drepe redaktøren. Det er bra de setter fokus på det.

Nettopp. Det er bra man setter fokus på hva slags folk man slipper inn i landet. Bare vent til den første bomben går av i Oslo sentrum. Da kommer visse folk til å få kjørt seg.

Nettopp. Fordi kristne smeller ikke av selvmordsbomber i hytt og pine slik som de primitive muslimene gjør.

''Nettopp. Fordi kristne smeller ikke av selvmordsbomber i hytt og pine slik som de primitive muslimene gjør.''

Nei, kristne sendte 6 millioner jøder i døden, samt millioner av funksjonshemmede, psykisk syke, osv osv.

Også i nyere tid ligger muslimene bak hva angår terror - i fjor var det 294 terrorangrep i Europa i følge politiet. Muslimer stod bak ETT av dem.

''Nettopp. Fordi kristne smeller ikke av selvmordsbomber i hytt og pine slik som de primitive muslimene gjør.''

Nei. Men du verden så mye annen faenskap de driver med, mange av dem.

Det er da ikke snakke om "hvis" de blir trykket? De blir jo det ifg. Anders Heger i Cappelen.

Bra. La oss sitere den godeste Heger:

''- Det er én adekvat måte å møte disse truslene på, og det er å fortsette nøyaktig som før, sier forlagsredaktør Anders Heger.''

''- Man skal være klar over at dette er en bok der tegningene utgjør to eller tre sider i det som er en stor og bred gjennomgang av hele karikaturstriden og av ytringsfrihetens vilkår i Norden i dag, sier Heger som en begrunnelse for hvorfor boken blir gitt ut på norsk.''

''

Mens kristne ville foreta en stille protest, så vil muslimer gå mann av huse for å drepe redaktøren. Det er bra de setter fokus på det.''

Kristne i vårt naboland Storbritannia (og Irland) har drept 3000 med bomber de siste årene.

Og du kan jo sjekke hva kristne LRA gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...