Gå til innhold

Link for småfulle og ensomme her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke alene, men føler meg likevel ensom i andres selskap, savner så sårt ei som står meg nær.

Forslag til tema: De utryddningstrua nesehorna i Afrika.

''De utryddningstrua nesehorna i Afrika.''

Hvis jeg ikke hadde gitt ordentlig gass hadde jeg fått en av dem inn gjennom høyre bakdør. Den stod og lusket i buskaset da jeg stoppet, og jeg så den ikke.

Med vennlig hilsen

Er ikke alene, men føler meg likevel ensom i andres selskap, savner så sårt ei som står meg nær.

Forslag til tema: De utryddningstrua nesehorna i Afrika.

Søstra mi som var på safari vart advart mot å vandre i jungelen aleine fordi krypskyttere fyre av skudd bare de ser noen blad bevege seg... På gruppeturene passet de på å lage masse lyd hele tiden. Sang og pratet nevrotisk høyt for ikke å bli skutt. Men i Ørsta ble en fjording skutt en gang. Ikke alltid det er bedre her... Derfor Vassendgutane syng noe om skyt både hester, griser og kyr på sangen "Hjortejakt". Jeg er nervøs når jeg rir i skogen under jaktsesongen. Passer på å bruke refleksvest. For hesten min er faktisk ganske lik en elg. Stor, hengslete og brun. Så på NRK i stad en dame på skitur med en elg på slep :-)Blir alltid nervøs når jeg treffer menn med våpen av en eller annen grunn....

Gjest Klinkekula

Søstra mi som var på safari vart advart mot å vandre i jungelen aleine fordi krypskyttere fyre av skudd bare de ser noen blad bevege seg... På gruppeturene passet de på å lage masse lyd hele tiden. Sang og pratet nevrotisk høyt for ikke å bli skutt. Men i Ørsta ble en fjording skutt en gang. Ikke alltid det er bedre her... Derfor Vassendgutane syng noe om skyt både hester, griser og kyr på sangen "Hjortejakt". Jeg er nervøs når jeg rir i skogen under jaktsesongen. Passer på å bruke refleksvest. For hesten min er faktisk ganske lik en elg. Stor, hengslete og brun. Så på NRK i stad en dame på skitur med en elg på slep :-)Blir alltid nervøs når jeg treffer menn med våpen av en eller annen grunn....

Jegere er ikke trygge nei. De skyter på alt som rører på seg.

Annonse

Jegere er ikke trygge nei. De skyter på alt som rører på seg.

Men for å skifte tema. Sjekka goggel maps og streetweew? Følte meg som en spion i stad. Mitt hus vises selvfølgelig ikke da jeg bor i ødemarken. Men jeg tok et titt på fastlegen min sitt hus. Så en flott og velstelt eiendom, vedhaugen utenfor, garsjen, grillen og kosekroken utenfor og en blå kaffekanne på bordet. Bra sykt hvordan verden er blitt. Tror ikke han liker det... at alle kan se kaffekannen hans og at han har en blå sklie i hagen og alt for lite ved...

De trodde nok han var en ulv..

Ohhh my god. Husky? Er ikke ulven fredet? De er helt gale enkelte av jegerene... En nabo av meg skjøt en hjort på naboplena---- Slikt er ikke lov egentlig etter hva jeg har forstått. Han skjøt den fra bilen sin...

Annonse

Ohhh my god. Husky? Er ikke ulven fredet? De er helt gale enkelte av jegerene... En nabo av meg skjøt en hjort på naboplena---- Slikt er ikke lov egentlig etter hva jeg har forstått. Han skjøt den fra bilen sin...

Ikke husky men også trolig skutt fra bil i mørket. Ulven var sett der det skjedde bare dager før. Skulle gjerne "småskutt" han som gjorde det hvis jeg fikk tak i han. Litt ekkelt å vite han sikkert bor ganske nær meg her. Kanskje han drikker litt for mye idag og skryter av det til noen.

Ikke husky men også trolig skutt fra bil i mørket. Ulven var sett der det skjedde bare dager før. Skulle gjerne "småskutt" han som gjorde det hvis jeg fikk tak i han. Litt ekkelt å vite han sikkert bor ganske nær meg her. Kanskje han drikker litt for mye idag og skryter av det til noen.

Ja, slikt er utilgivelig. Du må anmelde han, saksøke han opp i ræva. Om det ikke kommer noe ut av det, så lag i allefall styr for din egen del...

Sjekka goggel maps og streetweew? Følte meg som en spion i stad. Mitt hus vises selvfølgelig ikke da jeg bor i ødemarken. Men jeg tok et titt på fastlegen min sitt hus. Så en flott og velstelt eiendom, vedhaugen utenfor, garsjen, grillen og kosekroken utenfor og en blå kaffekanne på bordet. Bra sykt hvordan verden er blitt. Tror ikke han liker det... at alle kan se kaffekannen hans og at han har en blå sklie i hagen og alt for lite ved..

Synes vel egentlig ikke du skulle hatt dårlig samvittighet for å småskyte ham litt heller ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...