Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tenker hun hadde fått nok av fyrverkeri nå. 0 Siter
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Du er mer optatt av å skrive årets første inlegg på DOL enn den stakkars pusen din som er i ferd med å dø av hjerteinnfarkt da hun tror dommedag er kommet. Stakkars pus... 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Du er mer optatt av å skrive årets første inlegg på DOL enn den stakkars pusen din som er i ferd med å dø av hjerteinnfarkt da hun tror dommedag er kommet. Stakkars pus... Jeg sitter i rommet hvor hun skraper på døren når hun vil inn. Merker med engang når hun skraper, så hun led ingen nød. 0 Siter
siameser Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Jeg sitter i rommet hvor hun skraper på døren når hun vil inn. Merker med engang når hun skraper, så hun led ingen nød. Lillesiameser satt i vinduet og fulgte med. Hun skvatt litt av de første, men så tok nysgjerrigheten over. 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Lillesiameser satt i vinduet og fulgte med. Hun skvatt litt av de første, men så tok nysgjerrigheten over. Så søtt. En herlig katt. 0 Siter
siameser Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Så søtt. En herlig katt. Katter er vanligvis det denne har jeg et spesielt bånd til, vi var alene i huset i mange år. Har tatt meg av andre katter gjennom tiden som har vært på vei til faste hjem, men denne er MIN 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Katter er vanligvis det denne har jeg et spesielt bånd til, vi var alene i huset i mange år. Har tatt meg av andre katter gjennom tiden som har vært på vei til faste hjem, men denne er MIN :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.