Sara Bernard Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Har visst ikke fått det med meg i så fall, hva sluttet siste episode med? 0 Siter
Gjest Sjekk tv-guiden.. Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Greys kommer tirsdag.... 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 Greys kommer tirsdag.... Så fint. (Spurte fordi jeg har tatt opp episoden fra sist tirsdag og skulle se den nå. Men så er det en reprise fra 2-3 uker siden. Syntes det var ganske pussig.) 0 Siter
Gjest Sjekk tv-guiden.. Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Så fint. (Spurte fordi jeg har tatt opp episoden fra sist tirsdag og skulle se den nå. Men så er det en reprise fra 2-3 uker siden. Syntes det var ganske pussig.) I håndball-ukene gikk to episoder av Greys på kanal Bliss i stedet. Disse episodene ble vist i reprise på Tv2 de påfølgende ukene. Du så helst sikkert episodene på Bliss 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 I håndball-ukene gikk to episoder av Greys på kanal Bliss i stedet. Disse episodene ble vist i reprise på Tv2 de påfølgende ukene. Du så helst sikkert episodene på Bliss aaah. Ja, stemmer nok det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.