Gjest FruH Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Begynte å bli litt bekymra her. Han gikk ut ved to-tida i går og kom ikke hjem igjen. Sånn på sommerstid kan han jo være borte ett par dager men ikke om vinteren. Da er han sjelden ute mer enn ett halvt døgn. Men når kom han på døra, mjaua og ville inn. Har fått en boks med "bløt"for (nam, nam ) en liten skål med melk, og nå ligger han nesten under vedovnen og snorker så det durer. Har ikke merket at han er skuddredd før, så jeg lurer på hva han har bedrevet tiden med i natt. Pusefrøkner det ikke, for dem er han ikke interessert i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 tipper det ble ganske så skummelt i natt likevel.. om han har vært inne tidligere år og ikke reagert særlig.. så blir det noe helt annet å være ute i setakkelet når det smeller på alle kanter og blinker og lyser og freser.. så jeg tenker han gjemte seg så godt han kunne og kom fram igjen når han anså det for å være trygt.. Min katt var engang ute på ettermiddagstid nyttårsaften og en nabo sendte avgårde en tidligrakett.. Jeg så ikke katten noe mer før det var gått to døgn, og den katten pleide omtrent å snu i døra på vinterstid.. og jeg hadde aldri sett at den var skvetten i forhold til slike lyder tidligere år.. merket ikke egentlig så mye årene etter heller.. bare at katten etter rakettoppskytingen var ekstra kosete... så jeg tipper katten har søkt tilflukt et sted og blitt der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/#findComment-3091721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dyrelskers Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 tipper det ble ganske så skummelt i natt likevel.. om han har vært inne tidligere år og ikke reagert særlig.. så blir det noe helt annet å være ute i setakkelet når det smeller på alle kanter og blinker og lyser og freser.. så jeg tenker han gjemte seg så godt han kunne og kom fram igjen når han anså det for å være trygt.. Min katt var engang ute på ettermiddagstid nyttårsaften og en nabo sendte avgårde en tidligrakett.. Jeg så ikke katten noe mer før det var gått to døgn, og den katten pleide omtrent å snu i døra på vinterstid.. og jeg hadde aldri sett at den var skvetten i forhold til slike lyder tidligere år.. merket ikke egentlig så mye årene etter heller.. bare at katten etter rakettoppskytingen var ekstra kosete... så jeg tipper katten har søkt tilflukt et sted og blitt der... Det tror jeg også. Skjedde akkurat det samme med min katt for noen år siden. Han blir livredd etter det på nyttårsaften, skummer og skjelver. Jeg prøvde å gi ham det han liker best, reker, og prøvde å få han over på andre tanker når det smalt som værst årene etter det, og det hjalp. Trist at så mange dyr blir så redde nyttårsaften, etter min mening hadde det beste vært om vi kuttet rakettoppskyting, da så mange dyr plages. Ikke bare hunder og katter, men også elg, rådyr osv i skogen. Bra pusen din kom hjem. Det kan være lurt å holde den inne hele dagen på nyttårsaften heretter, så er de sikret at det ikke skjer igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/#findComment-3091751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det tror jeg også. Skjedde akkurat det samme med min katt for noen år siden. Han blir livredd etter det på nyttårsaften, skummer og skjelver. Jeg prøvde å gi ham det han liker best, reker, og prøvde å få han over på andre tanker når det smalt som værst årene etter det, og det hjalp. Trist at så mange dyr blir så redde nyttårsaften, etter min mening hadde det beste vært om vi kuttet rakettoppskyting, da så mange dyr plages. Ikke bare hunder og katter, men også elg, rådyr osv i skogen. Bra pusen din kom hjem. Det kan være lurt å holde den inne hele dagen på nyttårsaften heretter, så er de sikret at det ikke skjer igjen. det er forferdelig å tvinge en katt som har lyst til å ut til å være inne... selv om man vet det er det beste... Jeg har forresten funnet et lurt triks for å få min katt til å ha lyst til å være inne denne dagen... Og det tenkte jeg jeg kunne dele.. jeg koker opp usaltet torsk( finnes bl.a blokker med usaltet torsk i en del frysedisker) og lar henne spise så mye ho har lyst på hele dagen.. Og når ho har fått torsk ...da blir katten for det første veldig fornøyd.. og også dorsk og lat og vil helst sove.. sove... sove. Og DET passer utmerket en slik ettermiddag/kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/#findComment-3091829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 det er forferdelig å tvinge en katt som har lyst til å ut til å være inne... selv om man vet det er det beste... Jeg har forresten funnet et lurt triks for å få min katt til å ha lyst til å være inne denne dagen... Og det tenkte jeg jeg kunne dele.. jeg koker opp usaltet torsk( finnes bl.a blokker med usaltet torsk i en del frysedisker) og lar henne spise så mye ho har lyst på hele dagen.. Og når ho har fått torsk ...da blir katten for det første veldig fornøyd.. og også dorsk og lat og vil helst sove.. sove... sove. Og DET passer utmerket en slik ettermiddag/kveld. *S* Så mottoet er: *Får pus torsk, blir den dorsk.* Herlig! Synes jeg ser storspiseren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/#findComment-3091991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Bra pusen kom trygt hjem igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358507-endelig-kom-katten-hjem/#findComment-3092041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.