Gå til innhold

FU: Har dere DAB-radio?

Gjest nyttårstilbud på elektro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest disco line

Da bør du kjøpe denne:

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/radio-klokkeradio/PINELLSUPER2B/pinell-supersound-dab-radio;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Den har god lyd, har både FM og DAB, og dessuten kan du høre alle verdens nettradiostasjoner på den - alt du trenger er et trådløst nettverk :)

Kjempebra pris hos Elkjøp fra og med i morgen - 995,(har sett den helt opp mot 1800,- hos andre forhandlere).

http://forbruker.no/digital/tester/lyd/article1182265.ece

Jeg valgte argon på bakgrunn av en test dengang-da, kanskje den som jeg har linket til her? Uansett - det er mange år siden, og det har sikkert kommet nye tester og nye produkter siden da, men jeg er iallfall fornøyd.

Gjest er kjempefornøyd

Da bør du kjøpe denne:

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/radio-klokkeradio/PINELLSUPER2B/pinell-supersound-dab-radio;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Den har god lyd, har både FM og DAB, og dessuten kan du høre alle verdens nettradiostasjoner på den - alt du trenger er et trådløst nettverk :)

Kjempebra pris hos Elkjøp fra og med i morgen - 995,(har sett den helt opp mot 1800,- hos andre forhandlere).

Denne har vi også, har hatt den i over ett år, er kjemefornøyd.

Her vi bor sender de ikke DAB signaler, så den "biten" av radioen fungerer ikke her, bruker det trådløse nettverket vi har.

Denne vant forresten TV2 Hjelper Deg-testen før jul på internettradioer.

Annonse

Da bør du kjøpe denne:

Den har jeg også, er veldig fornøyd :-)

Kjøpte dab-radio til kjæresten til jul 2009, han ønsket seg en som gikk på batteri som vi kunne ha på hytta. Prosjektet "dab-radio på hytta" ble forøvrig skrinlagt etter første forsøk, dab-radioer formelig _sluker_ batteri! 6 AA-batterier varte i noen få timer bare.

Så den står nå hjemme og samler støv, mens vi har en vanlig radio på hytta. Bruker nesten ikke batteri og er knitrefri den også. :o)

Kjøpte dab-radio til kjæresten til jul 2009, han ønsket seg en som gikk på batteri som vi kunne ha på hytta. Prosjektet "dab-radio på hytta" ble forøvrig skrinlagt etter første forsøk, dab-radioer formelig _sluker_ batteri! 6 AA-batterier varte i noen få timer bare.

Så den står nå hjemme og samler støv, mens vi har en vanlig radio på hytta. Bruker nesten ikke batteri og er knitrefri den også. :o)

''"dab-radio på hytta" ble forøvrig skrinlagt etter første forsøk, dab-radioer formelig _sluker_ batteri! 6 AA-batterier varte i noen få timer bare.''

Gjelder det alle typer DAB-radioer?

Hvilket merke er denne batterislukende radio?

Jeg diskuterte dette med Expert rett før jul. De anbefalte internettradio, og ikke dab, såfremt man har fungerende trådløst nettverk. Men ser at noen her i tråden har radio som er både internett og dab, så det fikk jeg lyst på akkurat nå:-)

Jeg kjøpte to stk. De kommer i posten om få timer. Pinell Supersound II til 995 og IRC til 199. Til forskjellig bruk. Den første skal få stå i ro, den andre skal være med overalt.

''"dab-radio på hytta" ble forøvrig skrinlagt etter første forsøk, dab-radioer formelig _sluker_ batteri! 6 AA-batterier varte i noen få timer bare.''

Gjelder det alle typer DAB-radioer?

Hvilket merke er denne batterislukende radio?

Vår er en Philips, men ja, jeg tror nok det gjelder alle dab-radioer. Vi sjekket nemlig litt rundt og det er ikke mange timene batterilevetid på dab-radioer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...