Gå til innhold

FU: Har du kastet ut jula ?

Anbefalte innlegg

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Planen var å ha den på plass frem til helga igjen, men har nå sett at mange av mine FB-venner tok den i helgen, ja noen tok den til og med før de feiret nyttår ..... tradisjonen endrer seg drastisk i vår generasjon skjønner jeg.

Planene mine har derfor endret seg, den vil bli kastet ut etter jobb imorgen :)

Har du kastet den ut ?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• mariaflyfly

7

• frosken

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Nei, vi pynter sent så jula blir her minst en uke til :o)

Skrevet

Har feiret hjemmefra, så det lille vi har stående (som strengt tatt er advendspynt) blir værende til neste helg tenker jeg. Nå driver vi og brenner hvite kubbelys i et omfang som har redusert strømregningen med flere hundre kroner vil jeg tro - knapt varme på ovnen ;-)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle rydde vekk i dag, men har vært lat..tar det i morgen eller på tirsdag :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, i dag ble jula ryddet ut.

Godt og trist på en gang.

Elsker jule-tiden og har nytt den til det fulle. Samtidig blir det godt å få tilbake normale tilstander med jobb/skole og normal kost/mosjon.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg ønsket hele denne helgen med jul, så jeg tar det i neste uke.

Skrevet

_Delvis_, og det er den absoolutt verste jobben som ble unnagjort i dag: Heiv ut juletreet!

Men øvrig julepynt orket vi ikke ta i dag.

Årsakene til at treet ble tatt i dag, er....

- husbonden er bortreist neste helg, og siden det er mer slitsomt å ta det på en ukekveld, tok vi det i dag, og

- treet var sjeldent tørt! Og det enda vi hadde superferskt tre i år - det ble hugget i eget hage den 21/12. Men da var det 18 kuldegrader - kanskje det var det som gjorde at det ble så fort tørt?

Uansett - nå er det ute, og barnålene feid opp. :-)

Pusen syntes det var topp underholdning, men hun hjalp ikke til akkurat - unntatt å dra barnålene enda lenger unna...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

nei...

...høres da helt greit ut.

Mange pleier å ha jula i hus til 13. eller 20 dag jul. Men jeg/vi har pleid å kaste den ut i forbindelse med jobb/skolestart.

AneM1365380603
Skrevet

Tar det kanskje i morgen. Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)

Gjest disco line
Skrevet

Kastet den ut 3.juledag. 3 1/2 uke holder her i huset.

Skrevet

Kastet den ut 3.juledag. 3 1/2 uke holder her i huset.

Oi, pyntet du juletreet så tidlig?

Skrevet

Ja, det gjorde jeg i dag. Synes julen er over når hverdagen begynner igjen.

Skrevet

Delvis.

Treet står enda. Hadde ikke ork til å ta det i dag...

Skrevet

Nææh! Når jeg endelig har fått installert et juletre med 20.000 insekter samt ørten lumske nisser i diverse varianter, må de jammen innfinne seg med å stå til 13.dag jul, altså ;-)

Skrevet

Tar det kanskje i morgen. Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)

''Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)''

Host, leste jeg riktig?! *Pusser brilleglassene*

Skrevet

Jeg ønsket hele denne helgen med jul, så jeg tar det i neste uke.

Hvordan gikk det på julaften? :)

Skrevet

...høres da helt greit ut.

Mange pleier å ha jula i hus til 13. eller 20 dag jul. Men jeg/vi har pleid å kaste den ut i forbindelse med jobb/skolestart.

jeg pleier å ha det til 13 dag eller noe.. Tar det nok ut neste uke :)

AneM1365380603
Skrevet

''Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)''

Host, leste jeg riktig?! *Pusser brilleglassene*

Jeg synes det har sklidd litt ut her, og det er så mye folk inne til alle tider at jeg ikke får vasket skikkelig. Jeg er ikke så glad i å vaske, men liker å ha det noenlunde rent ;)

Gjest enda lenger
Skrevet

Nææh! Når jeg endelig har fått installert et juletre med 20.000 insekter samt ørten lumske nisser i diverse varianter, må de jammen innfinne seg med å stå til 13.dag jul, altså ;-)

Du kan ha dem stående til 20 dag jul, vettu :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...