Gjest nissekjerringa Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Planen var å ha den på plass frem til helga igjen, men har nå sett at mange av mine FB-venner tok den i helgen, ja noen tok den til og med før de feiret nyttår ..... tradisjonen endrer seg drastisk i vår generasjon skjønner jeg. Planene mine har derfor endret seg, den vil bli kastet ut etter jobb imorgen Har du kastet den ut ? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Nei, vi pynter sent så jula blir her minst en uke til ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Har feiret hjemmefra, så det lille vi har stående (som strengt tatt er advendspynt) blir værende til neste helg tenker jeg. Nå driver vi og brenner hvite kubbelys i et omfang som har redusert strømregningen med flere hundre kroner vil jeg tro - knapt varme på ovnen ;-) 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg tenkte jeg skulle rydde vekk i dag, men har vært lat..tar det i morgen eller på tirsdag 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ja, i dag ble jula ryddet ut. Godt og trist på en gang. Elsker jule-tiden og har nytt den til det fulle. Samtidig blir det godt å få tilbake normale tilstander med jobb/skole og normal kost/mosjon. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg ønsket hele denne helgen med jul, så jeg tar det i neste uke. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 _Delvis_, og det er den absoolutt verste jobben som ble unnagjort i dag: Heiv ut juletreet! Men øvrig julepynt orket vi ikke ta i dag. Årsakene til at treet ble tatt i dag, er.... - husbonden er bortreist neste helg, og siden det er mer slitsomt å ta det på en ukekveld, tok vi det i dag, og - treet var sjeldent tørt! Og det enda vi hadde superferskt tre i år - det ble hugget i eget hage den 21/12. Men da var det 18 kuldegrader - kanskje det var det som gjorde at det ble så fort tørt? Uansett - nå er det ute, og barnålene feid opp. :-) Pusen syntes det var topp underholdning, men hun hjalp ikke til akkurat - unntatt å dra barnålene enda lenger unna... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 nei... ...høres da helt greit ut. Mange pleier å ha jula i hus til 13. eller 20 dag jul. Men jeg/vi har pleid å kaste den ut i forbindelse med jobb/skolestart. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Tar det kanskje i morgen. Gleder meg aller mest til å vaske ut jula 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Kastet den ut 3.juledag. 3 1/2 uke holder her i huset. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Kastet den ut 3.juledag. 3 1/2 uke holder her i huset. Oi, pyntet du juletreet så tidlig? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det gjorde jeg i dag. Synes julen er over når hverdagen begynner igjen. 0 Siter
AAA Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Delvis. Treet står enda. Hadde ikke ork til å ta det i dag... 0 Siter
Angustia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Nææh! Når jeg endelig har fått installert et juletre med 20.000 insekter samt ørten lumske nisser i diverse varianter, må de jammen innfinne seg med å stå til 13.dag jul, altså ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Tar det kanskje i morgen. Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ''Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)'' Host, leste jeg riktig?! *Pusser brilleglassene* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg ønsket hele denne helgen med jul, så jeg tar det i neste uke. Hvordan gikk det på julaften? 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 ...høres da helt greit ut. Mange pleier å ha jula i hus til 13. eller 20 dag jul. Men jeg/vi har pleid å kaste den ut i forbindelse med jobb/skolestart. jeg pleier å ha det til 13 dag eller noe.. Tar det nok ut neste uke 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 ''Gleder meg aller mest til å vaske ut jula ;)'' Host, leste jeg riktig?! *Pusser brilleglassene* Jeg synes det har sklidd litt ut her, og det er så mye folk inne til alle tider at jeg ikke får vasket skikkelig. Jeg er ikke så glad i å vaske, men liker å ha det noenlunde rent 0 Siter
Gjest enda lenger Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Nææh! Når jeg endelig har fått installert et juletre med 20.000 insekter samt ørten lumske nisser i diverse varianter, må de jammen innfinne seg med å stå til 13.dag jul, altså ;-) Du kan ha dem stående til 20 dag jul, vettu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.