Gå til innhold

FU: Har du kastet ut jula ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet ut jula hos kjæresten før jeg dro hjem derfra i dag. Sto igjen et par lysestaker (sånne elektriske) og noen juleduker så jeg, får ta det til uka.

Her hjemme er det jul ennå, skal la det stå til neste helg, men da er det slutt. :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• mariaflyfly

7

• frosken

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Kastet ut jula hos kjæresten før jeg dro hjem derfra i dag. Sto igjen et par lysestaker (sånne elektriske) og noen juleduker så jeg, får ta det til uka.

Her hjemme er det jul ennå, skal la det stå til neste helg, men da er det slutt. :o)

''Kastet ut jula hos kjæresten før jeg dro hjem derfra i dag. Sto igjen et par lysestaker (sånne elektriske) og noen juleduker så jeg, får ta det til uka.''

Haha, kan han ikke handle selv?

Gjest Elextra
Skrevet

Tenkte litt på å ta ned treet i dag, men lysten forsvant etter nærmere fire mil på ski. Får se til uka...

candyqueen_83
Skrevet

''Kastet ut jula hos kjæresten før jeg dro hjem derfra i dag. Sto igjen et par lysestaker (sånne elektriske) og noen juleduker så jeg, får ta det til uka.''

Samme tenkte jeg :P

Skrevet

Tenkte litt på å ta ned treet i dag, men lysten forsvant etter nærmere fire mil på ski. Får se til uka...

''etter nærmere fire mil på ski.''

He he - der fikk du sagt det også ;-)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Vi kom hjem fra uleferie går, og det var SÅ koselig å komme tilbake til julepyntet hus. SÅ her lar vi julepynten stå i alle fall til neste helg.

Synes det er trist at folk hiver jula ut så tidlig.

Vi pynter til jul lille julaften, ,før det har vi adventspynt.

Skrevet

Han ser ikke at det ligger juleduker på. :o) Og han spurte om jeg kunne hjelpe ham med treet og siden det var jeg som pyntet det så synes jeg det var greit at det var jeg som "avpyntet" det og fikk pynten i de rette eskene og sånt også. :o) Han sto for å hive det ut og støvsuge stua etterpå da.

Skrevet

Tja. Den kom aldri helt inn denne gangen.

Har fortsatt juletreet på verandaen, that's it.

Skrevet

''Har fortsatt juletreet på verandaen, that's it.''

Den 30. desember så jeg noen som fremdeles hadde juletreet liggende på biltaket! :-D Antar jeg. Hvorfor skulle man ellers kjøre rundt med ei gran fastsurret på takgrinda?

Skrevet

''Har fortsatt juletreet på verandaen, that's it.''

Den 30. desember så jeg noen som fremdeles hadde juletreet liggende på biltaket! :-D Antar jeg. Hvorfor skulle man ellers kjøre rundt med ei gran fastsurret på takgrinda?

Jeg har satt lys på det asså.

Hehe :)

Gjest Elextra
Skrevet

''etter nærmere fire mil på ski.''

He he - der fikk du sagt det også ;-)

Ja, ikke mange som vil høre.....

;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Vi kom hjem fra uleferie går, og det var SÅ koselig å komme tilbake til julepyntet hus. SÅ her lar vi julepynten stå i alle fall til neste helg.

''Synes det er trist at folk hiver jula ut så tidlig.''

Sitter her og savner jula litt....

Men i morgen er det jobb og ukedagene kommer til å fly. Julestemningen vil være blåst.

Gleder meg til neste jul. Kanskje jeg bør pynte litt tidligere, så jeg får nytt det litt lengre. ;-)

Skrevet

Du kan ha dem stående til 20 dag jul, vettu :)

''Du kan ha dem stående til 20 dag jul, vettu :)''

Nemlig, en forftreffelig ide!

Skrevet

Ja, ikke mange som vil høre.....

;)

Men det var veldig sprekt, da :-) Tror knappast jeg har gått 4 mil på ski på én dag. Har gått ca tre mil noen ganger, men det er ikke ofte...

Men jeg sto slalåm både i går og i forigårs, og selv om det langtfra er like krevende som en lang langrennstur, var det jo bittelittegranne sprekt da, ikke sant? *fisketur*

Skrevet

'' uleferie''

*lurer på hva slags konsonant som falt ut foran der*

Skrevet

'' uleferie''

*lurer på hva slags konsonant som falt ut foran der*

Vi har sittet på en støl oppe i fjellet og ult sammen med ulvene, skjønner du vel???!!!!

La du ikke merke til den nye tegnsettingen min også - dobbeltkomma?

*s*

Skrevet

''Synes det er trist at folk hiver jula ut så tidlig.''

Sitter her og savner jula litt....

Men i morgen er det jobb og ukedagene kommer til å fly. Julestemningen vil være blåst.

Gleder meg til neste jul. Kanskje jeg bør pynte litt tidligere, så jeg får nytt det litt lengre. ;-)

Jeg skal også på jobb i morgen - men vi hadde julebesøk i kveld, skal ha julebesøk torsdag og kanskje til helga også, fordi det er så koselig å invitere når huset er pyntet :-)

Vi har vært bortreist ei lita uke, så det er derfor besøkene kommer litt seint i år!

Skrevet

Da jeg kjørte rundt i nissekostyme seint julaften fordi jeg hadde glemt å ta det med meg og måtte strafferunde hjem og hente det - satt jeg og tenkte stygge tanker om familiejulaften og tenkte på deg og din jul, og misunte deg aldri så lite!

Skrevet

Vi har sittet på en støl oppe i fjellet og ult sammen med ulvene, skjønner du vel???!!!!

La du ikke merke til den nye tegnsettingen min også - dobbeltkomma?

*s*

Ah, ulveuling, altså :-) Jeg får slutte med denne koffertenkningen!

Ellers er dobbelt tegnsetting undervurdert! Det gjelder også to tegn av ulik type rett etter hverandre. Jeg fikk tilsnakk av norsklæreren fordi jeg brukte komma + tankestrek der jeg ville markere en ekstra lang pause, en slags mellomting mellom et semikolon og et punktum. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...