mariaflyfly Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg skal også på jobb i morgen - men vi hadde julebesøk i kveld, skal ha julebesøk torsdag og kanskje til helga også, fordi det er så koselig å invitere når huset er pyntet :-) Vi har vært bortreist ei lita uke, så det er derfor besøkene kommer litt seint i år! Er det i morra du begynner i ny jobb? Lykke til! )) 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 ''Har fortsatt juletreet på verandaen, that's it.'' Den 30. desember så jeg noen som fremdeles hadde juletreet liggende på biltaket! :-D Antar jeg. Hvorfor skulle man ellers kjøre rundt med ei gran fastsurret på takgrinda? Kanskje de hadde det på taket for å kjøre det til "juletreinnsamlingen"? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Tenkte litt på å ta ned treet i dag, men lysten forsvant etter nærmere fire mil på ski. Får se til uka... Oi - fire mil på ski - det var imponerende. Har aldri gått så langt. Vi gikk vel 5 km i dag vi - men deilig det! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ah, ulveuling, altså :-) Jeg får slutte med denne koffertenkningen! Ellers er dobbelt tegnsetting undervurdert! Det gjelder også to tegn av ulik type rett etter hverandre. Jeg fikk tilsnakk av norsklæreren fordi jeg brukte komma + tankestrek der jeg ville markere en ekstra lang pause, en slags mellomting mellom et semikolon og et punktum. ;-) Vet du - kofferttankegang var faktisk ikke i mine tanker, ikke når jeg leste ditt innlegg heller :-) *anstendig ung sørlandskvinne vet du* Jeg støtter deg i komma + tankestrek for ekstra lang pause, - bruker det vel selv innimellom :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Er det i morra du begynner i ny jobb? Lykke til! )) Ja!!!!!! Gleder meg noe vanvittig! Men er jo spent også da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ja!!!!!! Gleder meg noe vanvittig! Men er jo spent også da. Det er alltid spennende og litt skummelt med nytt sted og nye mennesker. Men det kommer til å gå kjempefint! Du er blid og hyggelig. Alle liker blide og hyggelige mennesker. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Vet du - kofferttankegang var faktisk ikke i mine tanker, ikke når jeg leste ditt innlegg heller :-) *anstendig ung sørlandskvinne vet du* Jeg støtter deg i komma + tankestrek for ekstra lang pause, - bruker det vel selv innimellom :-) Ja, komma+tankestrek er bra, men nå for tiden brukes det bare på steder som dol eller i private mailer eller annet "halvmuntlig" :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Det er alltid spennende og litt skummelt med nytt sted og nye mennesker. Men det kommer til å gå kjempefint! Du er blid og hyggelig. Alle liker blide og hyggelige mennesker. Takk :-) Må vel komme meg i seng da - blir hardt å stå opp 7, når en har ligget til nærmere ti i to uker.... 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ja!!!!!! Gleder meg noe vanvittig! Men er jo spent også da. Lykke til! :-D 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Ja!!!!!! Gleder meg noe vanvittig! Men er jo spent også da. Lykke til i morgen:-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 ''Kastet ut jula hos kjæresten før jeg dro hjem derfra i dag. Sto igjen et par lysestaker (sånne elektriske) og noen juleduker så jeg, får ta det til uka.'' Haha, kan han ikke handle selv? Der sa du det jeg også tenkte.. ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 nei, jula skal vare enda noen dager her. 6. januar er vel 13. dag jul og da hiver jeg den ut 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 '' uleferie'' *lurer på hva slags konsonant som falt ut foran der* Sikkert pulefeire ;-P 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Da jeg kjørte rundt i nissekostyme seint julaften fordi jeg hadde glemt å ta det med meg og måtte strafferunde hjem og hente det - satt jeg og tenkte stygge tanker om familiejulaften og tenkte på deg og din jul, og misunte deg aldri så lite! Hahaha, er det mulig? Ser for meg deg i nissekostyme, råkjørende bak rattet for å rekke fram i tide. Det var en koselig, avslappet, fuktig og deilig julaften. For en gangs skyld. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Hahaha, er det mulig? Ser for meg deg i nissekostyme, råkjørende bak rattet for å rekke fram i tide. Det var en koselig, avslappet, fuktig og deilig julaften. For en gangs skyld. Det var et mareritt. Jeg var jo temmelig stresset pga dette med min søster. Og hun ville vi skulle være hos dem ca klokka 18. Jeg sa at det rakk vi ikke, men vi skulle komme rett etter middag. Vi var der klokka 19. Da satte vi i gang straks med å åpne gavene. Og etter noen minutter fikk jeg et lynnedslag i hodet. Nissekostymet!!!!! Min søster hadde ordnet smågaver til alle, jeg skulle være nisse. Jeg hvisket til min søster at jeg hadde glemt det, og regnet jo med at hun ville si at vi bare droppet det (mine unger har ikke noe spesielt forhold til nissen) - men hun insisterte på at jeg skulle hente det. Så jeg måtte gå midt i oppakkingen - utrolig kjedelig. Mistet 40 minutter, mens ungene og min kjære pakket opp de fleste gavene.... Råkjørte 15 minutter hjem, brukte noen minutter på å få alt på meg, og råkjørte tilbake, neste øde på veiene... Tenkte at det hadde vært litt moro å bli stoppet i kontroll... Så hadde jeg en vellykket nisse-session, der ale var storfornøyde - men jeg hadde jo da mistet høydepunktene av gavene, inkludert den fra meg til mannen min., Utrorlig kjipt. Så da tenkte jeg bittert og med kjevene sammenpresset: "Dette er siste julaften med nisse, og siste julaften med min søster - og heldige mariaflyfly som omtrent dropper hele jula!!!!!" 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Hvordan gikk det på julaften? Middagen og desserten ble vellykket. Hun som de sa ikke likte pinnekjøtt spiste veldig godt av det. La til litt pølser slik at hun hadde et valg, men de ble ikke rørt. Jeg vet at jeg ikke hadde klart å styre med flere retters middag. Vi hadde en fin julekveld. Når gjestene var gått puslet vi puslespill til langt på natt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Sikkert pulefeire ;-P Så koffert dere tenker da, damer!!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Så koffert dere tenker da, damer!!!!! Ønsketenkning! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.