Gå til innhold

FU: Har du kastet ut jula ?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Julepynten ble fjernet i går, og i dag gikk juletreet ut døren. Er bare å begynne å glede seg til neste jul, som ikke er lenge til heldigvis, så fort tiden flyr.

Gleder meg allerede :)

Og enig med deg. Det er ikke så lenge til neste jul. ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• mariaflyfly

7

• frosken

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Julegleder
Skrevet

Gleder meg allerede :)

Og enig med deg. Det er ikke så lenge til neste jul. ;-)

Hehe nei, det er bare under ett år til nå. Ett år er kort tid i den store sammenhengen. :)

Skrevet

Ja, samme tenkte jeg. Altarnativt måtte man kunne finne på en helt alternativ nisse med det man fant i huset.

Ikke sant. En islender, sorte bukser og store svarte sko - vips så kom fjøsnissen på besøk i år gitt! :)

Skrevet

''Her får det stå til slutten av januar!

''

Oi! Håper du blir kvitt barnålene rundt omkring før nytt juletre skal i hus, da!

Har kanskje kostet opp sju barnåler til sammen, så det skal ikke bli noe problem! Orker jammen ikke betale sekshundre kroner for et tre, som bare får stå på stua i åtte dager...

Edelgran holder seg fin lenge den, og ryr ikke heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Har kanskje kostet opp sju barnåler til sammen, så det skal ikke bli noe problem! Orker jammen ikke betale sekshundre kroner for et tre, som bare får stå på stua i åtte dager...

Vi har klassisk grantre og en del barnåler nå, men de skal ut denne uka.

Ett år hadde vi et edelgrantre som var så perfekt at det nesten så ut som plast. Lukte ordentlig jul gjorde det heller ikke... så heretter blir det nok vanlig gran på oss. Særlig ettersom vi har mulighet til å hogge selv hos familie :-).

Skrevet

*S* Akkurat det bilproblemet slipper vi, men har ikke vært forskånet fra pusens "hjelp" med å spre barnålene rundt i huset ;-)

Og mang en juletredekorasjon har blitt funnet igjen på gulvet under treet...

''*S* Akkurat det bilproblemet slipper vi, men har ikke vært forskånet fra pusens "hjelp" med å spre barnålene rundt i huset ;-)

Og mang en juletredekorasjon har blitt funnet igjen på gulvet under treet''

Akk, i natt har katten tydeligvis gått amok i min fortsatt så nydelige edelgran, han som har vært så flink siden lille julaften :-(

Nå blir det katten eller treet, heller vel mot det siste, sjøl om jeg ikke hadde tenkt å bruke avspaseringsdagen min på det prosjektet...

Skrevet

Edelgran ryr mindre, ja, men står den lenge, lukter det jo nesten kattepiss av den, synes jeg.

Skrevet

Ja. Juletreet dagen før nyttårsaften, nissene i dag.

Skrevet

Her står julepynten ennå. For meg er det jul fra 23. desember til 13. dag jul (evt. 20. dag jul hvis det er et stort sett dryssfritt tre). Før lille julaften pynter vi bare med adventspynt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...