Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''og ingen av oss er særlig ryddige av oss, det må i såfall være inne i hue.''

Det er vel litt typisk jomfru å ha system i rotet, og ikke rot i systemet, skulle jeg tro :-)

Det er nok det vi har skjønner du. Eldstemann er løve, jeg skal love det har gått en kule varmt gjennom årene ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mrs. Wallace

6

• Holmes

3

• løvinne71

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er nok det vi har skjønner du. Eldstemann er løve, jeg skal love det har gått en kule varmt gjennom årene ;o)

Jeg er jomfru og min mor er løve...;-)

Skrevet

Jeg er jomfru og min mor er løve...;-)

Hoho, da vet du alt om det :o) Dattera mi er heldigvis også jomfru og den minste kreps.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Det er jo stilig å tenke på at en astrolog skal sitte og avgjøre yrkesframtida di,''

Men tross alt bedre at en relativt sett ubetydelig bedrft benytter seg av astrologer enn at presidenten av USA gjorde det! (Reagan)

''Men tross alt bedre at en relativt sett ubetydelig bedrft benytter seg av astrologer enn at presidenten av USA gjorde det! (Reagan)''

Godt poeng. Skal tro hvilket stjernetegn han var? ;p

Skrevet

''Men tross alt bedre at en relativt sett ubetydelig bedrft benytter seg av astrologer enn at presidenten av USA gjorde det! (Reagan)''

Vannmann. Samme som min lillesøster - uten sammenlikning forøvrig.

Skrevet

Han ville faktisk fylt 100 år om en drøy måned. Tiden går.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg har ikke lest artikkelen. Men poenget mitt er at seriemordere og andre med avvikende adferd, ikke er representative eksempler hvis man vil bevise eller motbevise at det er sannhet i astrologi.

Jeg tror ikke noe på "ukeblad astrologi" som forteller deg hva som skal skje denne uka eller neste.

Og jeg er helt enig i at det sikkert finnes mye lureri, og at man ikke skal legge for mye i astrologien når man tar avgjørelser som gjelder en selv eller andre.

Men det jeg tror på, er at det finnes enkelte fellestrekk som er "typiske" for hvert stjernetegn, Og at disse trekkene i større eller mindre grad er fremtredende hos folk som er født i tegnet.

Dette har jeg sett så mange eksempler på at det neppe kan være helt tilfeldig.

''Dette har jeg sett så mange eksempler på at det neppe kan være helt tilfeldig.''

Så du mener at dine personlige eksempler trumfer forskning?

Skrevet

Han ville faktisk fylt 100 år om en drøy måned. Tiden går.

Oi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...