Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så lei min mor som ikke kan oppføre seg. Det går ikke an å prate om evt problemer, har prøvd, men hun oppfører seg som et barn og kommer med kritikk som ikke har noe med saken å gjøre. Snur seg demonstrativt vekk eller går. Demonstrerer ovenfor min kjæreste at hun ikke liker han. Saken er ikke noe bedre at vi bor i et generasjons hus og jeg føler hele tiden at hun passer på. Hun konkluderer fort hvorfor en person er slik og slik og i en negativ tone. Jeg har prøvd å unnskylde henne og bortforklare hvorfor hun er slik men nå er det nok, kjenner at jeg gruer meg til å hjelpe henne med noe eller ta henne med på handle tur. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å la henne sitte der å surne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358598-lei-av-sur-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med "gyrken."

Jeg ville vurdert å flytte så jeg ihvertfall slapp å ha henne innpå meg i det daglige. Det kan jo ikke være noe hyggelig for kjæresten / samboeren din heller, å føle seg mislikt av "svigermor"

Hvis flytting ikke er noe alternativ, så ville jeg gjort som du selv sier: holdt meg mest mulig unna, og latt henne sitte å surne.

Du trenger ikke å finne deg i dårlig behandling bare fordi hun er moren din..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358598-lei-av-sur-mor/#findComment-3092862
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...