juks Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er så lei min mor som ikke kan oppføre seg. Det går ikke an å prate om evt problemer, har prøvd, men hun oppfører seg som et barn og kommer med kritikk som ikke har noe med saken å gjøre. Snur seg demonstrativt vekk eller går. Demonstrerer ovenfor min kjæreste at hun ikke liker han. Saken er ikke noe bedre at vi bor i et generasjons hus og jeg føler hele tiden at hun passer på. Hun konkluderer fort hvorfor en person er slik og slik og i en negativ tone. Jeg har prøvd å unnskylde henne og bortforklare hvorfor hun er slik men nå er det nok, kjenner at jeg gruer meg til å hjelpe henne med noe eller ta henne med på handle tur. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å la henne sitte der å surne. 0 Siter
gyrken Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg aner ikke hvor gammel du er, men er det ikke mulig for deg å bare flytte? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er enig med "gyrken." Jeg ville vurdert å flytte så jeg ihvertfall slapp å ha henne innpå meg i det daglige. Det kan jo ikke være noe hyggelig for kjæresten / samboeren din heller, å føle seg mislikt av "svigermor" Hvis flytting ikke er noe alternativ, så ville jeg gjort som du selv sier: holdt meg mest mulig unna, og latt henne sitte å surne. Du trenger ikke å finne deg i dårlig behandling bare fordi hun er moren din.. 0 Siter
laban Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg aner ikke hvor gammel du er, men er det ikke mulig for deg å bare flytte? Er det deg gyrken, fra "gamle dager"? Med de to gutta I & O? I så fall: Heisan, det var hyggelig - men lenge siden! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er det deg gyrken, fra "gamle dager"? Med de to gutta I & O? I så fall: Heisan, det var hyggelig - men lenge siden! Jeg satt akkurat og lurte på det samme! 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Du må flytte ut, helst så langt at du ikke kan nåes til fots. Det er ødeleggende å bo så nærme som dere gjør. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Må du prate så mye med din mor om problemer da? Og må dere bo i samme hus? Det beste ville vel være å bo litt lenger unna hverandre, og forsøke å ha det hyggelig når dere er sammen. 0 Siter
gyrken Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Er det deg gyrken, fra "gamle dager"? Med de to gutta I & O? I så fall: Heisan, det var hyggelig - men lenge siden! Det er meg, ja. Samme brukernavn og passord fremdeles, utrolig nok. Hyggelig å se noen kjente "fjes" her fremdeles! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Gjør det du har mest lyst til, la henne sitte der og surne. Dere bor for nært. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er meg, ja. Samme brukernavn og passord fremdeles, utrolig nok. Hyggelig å se noen kjente "fjes" her fremdeles! Neimen gyrken, så hyggelig å se deg igjen ) 0 Siter
ariadne Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg aner ikke hvor gammel du er, men er det ikke mulig for deg å bare flytte? Hei gyrk! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Det er meg, ja. Samme brukernavn og passord fremdeles, utrolig nok. Hyggelig å se noen kjente "fjes" her fremdeles! Hei på deg! Lenge siden sist! ) 0 Siter
Sør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Det er meg, ja. Samme brukernavn og passord fremdeles, utrolig nok. Hyggelig å se noen kjente "fjes" her fremdeles! Hei gyrk! Fint å se deg! Lenge siden. Alt for lenge siden, faktisk. Godt nyttår! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.