Gå til innhold

Det er meg de snakker om!

Anbefalte innlegg

''Jeg ser hvor fort jeg igjenkjenner folk her inne når de skriver under andre nick''

Men man kan jo sjelden være helt sikker på at man har gjort riktig 'avsløring'. Jeg synes egentlig at jeg ganske sjelden kjenner igjen folk som er "anonym for anledningen" eller "fast doler, nå anonym" og lignende. Det hender seg jo at de avslører seg selv fordi de ikke går særlig inn for å skjule hvem de er, men som oftest skriver de jo om noe helt annet enn de gjør når de "småprater".

Jeg har til og med skrevet navnet mitt her inne engang :o)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Dorthe

7

• hidi, the scorpion

5

• Elis31

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest TheVisitor

Jeg forteller faktisk mer til naboen enn jeg gjør her inne. Jeg ser hvor fort jeg igjenkjenner folk her inne når de skriver under andre nick, jeg tror jeg holder meg til naboen. Men selv om jeg gjenkjenner folk så blander jeg de forskjellige nickene likevel, bortsett fra de jeg kjenner godt, jeg samler ikke opplysninger som endel gjør.

Jeg skriver ikke mer her inne enn jeg kan stå for, jeg kan ikke huske siste gang jeg brukte annet nick, det er så mange her inne som vet hvem jeg er uansett og som jeg er venner med på facebook.

Er det virkelig noen som samler opplysninger her?

Er det virkelig noen som samler opplysninger her?

Ja, det har det vært før, jeg aner ikke om det er noen nå. Men du kan få slengt i trynet noe du har skrevet for fem år siden som ikke engang er viktig og du blir helt sjokka over at noen husker slike ting.

Du ser jo at folk skriver navn på andres unger her inne og navn på ungene sluttet vi å skrive for i hvert fall 10 år siden. Men noen hjemmesider lå ute ganske lenge før de ble slettet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...