100%ull Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 . Vedkommende (voksen )skal opereres på dagkirurgi...for så å utskrives samme dag...jeg skal hente h*n og være sammen med h*n etterpå... Trenger h*n noen form for hjelp i dagene etter en kneoperasjon? 0 Siter
songbirdy Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Venninnen min opererte menisken for mange år tilbake. Hun hadde da en sønn på ca 2 år. Hun trodde hun kom til å være veldig mye mer selvstendig etter operasjonen enn det som var tilfelle.. Det første døgnet etterpå var hun veldig redusert, masse smerter og alt var tungt, vanskelig og tungvint. Tok noen dager å få fart på krykker og rutiner med en annerledes kropp... Ikke minst psykisk. Nå vet jeg ikke om den du snakker om har ansvar for barn, men i såfall vil hn nok ha litt mer behov for hjelp i dagene fremover. Ellers vil jeg tro hn kan klare seg nogenlunde greit etter en dag eller to 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.