Gjest drømmekvinnen Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Eller hva drømmer du om for tiden? Har akkurat flyttet fra hybelkollektivet. Drømte at jeg var der igjen, gikk inn i rommet og inn på badet. Så innser jeg at det ikke er jeg som bor der lengre og kommer meg ut så fort som f.. Ellers går det mye i bananesker. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hjernen har vel ikke helt vent seg til at du har flyttet. Er mange år siden jeg flyttet fra mitt barndomshjem, men titt og ofte hender det seg at jeg drømmer at jeg bor der fortsatt, og at faren min lever... også kommer jeg på at jeg må komme meg på skolen, men så finner jeg ikke gymtøyet og skoene og begynner å bli redd for å ikke få karakter haha j 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hjernen har vel ikke helt vent seg til at du har flyttet. Er mange år siden jeg flyttet fra mitt barndomshjem, men titt og ofte hender det seg at jeg drømmer at jeg bor der fortsatt, og at faren min lever... også kommer jeg på at jeg må komme meg på skolen, men så finner jeg ikke gymtøyet og skoene og begynner å bli redd for å ikke få karakter haha j ''Hjernen har vel ikke helt vent seg til at du har flyttet.'' De første årene etter jeg hadde flyttet fra barndomshjemmet, så hendte det at jeg drømte at jeg var i huset- og skulle rømme fra noe skummelt. Problemet var at jeg aldri klarte låse døra uansett om jeg ville stenge meg inne eller låset huset før jeg dro. 0 Siter
rose23 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Våkner opp svett og med hjertebank... men husker ikke hva jeg drømmer før de første sekundene. Så sovner igjen... De jeg husker best er branner, nære mennesker jeg finner døde og maltraktert, flystyrt, morder i helene, skuddveklsinger... Tror mange kunne ha blitt gode scener i skrekkfilmer... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg drømmer stadig om en mann som sier han har vært forelsket i meg siden vi var 5 år! Selv har jeg absolutt ingen følelser for han, han er en type man kan bli flau over å vise seg sammen med, litt *rar*. Vel, i natt drømte jeg om han igjen. Vi så på leilighet sammen, en liten leilighet. Vi bestemmer oss for å ta den. Så møter jeg noen andre venner og synes det er flaut å bli catchet sammen med denne mannen og later som jeg ikke kjenner han. De andre drømmene jeg har hatt om han er omtrent i samme stil, ender med at jeg ikke vil vedkjenne meg han. Judas-syndrom? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.