Gå til innhold

Så dere Downton Abbey på NRK i går?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Footboy

Ja, søndag 9.januar.

Er ikke det naturlig da?? Sendes hver søndag.

http://www.nrk.no/programmer/sider/downton_abbey/

For den som kan vente en hel uke med å få vite hvordan det går ja. Det kan ikke jeg. Er alt for utålmodig, og når alle episodene kan lastes ned greier jeg ikke å dy meg. :)

Annonse

Så den ikke, men hørte fra en kollega at den var bra. Og de snakket om den på Graham Nortons nyttårsshow, der Elizabeth Mc Goven var gjest. De sa det var den serien som hadde hatt flest seere siden "Gjensyn med Brideshead" gikk, og det var jo en flott serie.

Kanskje jeg skal kjøpe serien på dvd? :-)

Gjest Elextra

Så den ikke, men hørte fra en kollega at den var bra. Og de snakket om den på Graham Nortons nyttårsshow, der Elizabeth Mc Goven var gjest. De sa det var den serien som hadde hatt flest seere siden "Gjensyn med Brideshead" gikk, og det var jo en flott serie.

Kanskje jeg skal kjøpe serien på dvd? :-)

''Kanskje jeg skal kjøpe serien på dvd? :-)''

Hører stadig om venner som kjøper/låner serier på dvd - jeg har aldri kommet så langt. I neste liv, kanskje? ;)

Skjønner ikke hvor folk får tiden fra. På den annen side - akkurat nå sitter jeg og ser en film jeg har sett før og doler samtidig...

''Kanskje jeg skal kjøpe serien på dvd? :-)''

Hører stadig om venner som kjøper/låner serier på dvd - jeg har aldri kommet så langt. I neste liv, kanskje? ;)

Skjønner ikke hvor folk får tiden fra. På den annen side - akkurat nå sitter jeg og ser en film jeg har sett før og doler samtidig...

*he he*

Jeg synes at serier er bedre på dvd enn på tv, rett og slett fordi det sjelden passer å sette seg ned til et fast tidspunkt uke etter uke.

Men nå som vi har pvr-boks endrer jo dette seg - da kan man typisk ta opp programmene fast og se dem når det passer.

Serier på dvd er praktisk også i den forstand at man kan se lite eller mye. En episode dann og vann, og så kanskje tre på rappen istedenfor å se på en film. Husbonden og jeg har gjort det flere ganger.

Gjest Elextra

*he he*

Jeg synes at serier er bedre på dvd enn på tv, rett og slett fordi det sjelden passer å sette seg ned til et fast tidspunkt uke etter uke.

Men nå som vi har pvr-boks endrer jo dette seg - da kan man typisk ta opp programmene fast og se dem når det passer.

Serier på dvd er praktisk også i den forstand at man kan se lite eller mye. En episode dann og vann, og så kanskje tre på rappen istedenfor å se på en film. Husbonden og jeg har gjort det flere ganger.

''En episode dann og vann, og så kanskje tre på rappen istedenfor å se på en film. Husbonden og jeg har gjort det flere ganger''

Haha, synes jeg får Mr. Elex med på det. Han får frysninger av ordet TV-serie, og ser nesten ikke på TV i det hele tatt.

''En episode dann og vann, og så kanskje tre på rappen istedenfor å se på en film. Husbonden og jeg har gjort det flere ganger''

Haha, synes jeg får Mr. Elex med på det. Han får frysninger av ordet TV-serie, og ser nesten ikke på TV i det hele tatt.

*S*

Siste serie vi så på var en "mannfolkserie" - Mad Men. Vi så sesongene 1-3 på dvd, og nå går sesong 4 på guttekanalen Max eller hva den heter...;-)

Gjest Elextra

*S*

Siste serie vi så på var en "mannfolkserie" - Mad Men. Vi så sesongene 1-3 på dvd, og nå går sesong 4 på guttekanalen Max eller hva den heter...;-)

Mannfolkting på TV her i huset går mest i retning sci-fi, og jo lengre fra mellommenneskelige hverdagslige spørsmål, jo bedre....

Vel, vi ser ikke mye TV sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...