Gå til innhold

Laste ned gratis pdf-"printer"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bob Saget
Skrevet

Takkar! Har lastet den ned, men skjønner ikke helt det her - får ikke til å legge den til som skriver. Eller er det ikke slik det gjøres?

Jo, hos meg kommer den opp i lista over tilgjengelige skrivere, og kan enten velges som standard, eller i rullgardinmenyen før hver gang man skriver ut noe.

Skrevet

Jo, hos meg kommer den opp i lista over tilgjengelige skrivere, og kan enten velges som standard, eller i rullgardinmenyen før hver gang man skriver ut noe.

ok, slik er det ikke her. Jeg må installere en printer, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når printeren ikke er koblet til en port....;-/ Det er ingen valgmuligheter som gjør at jeg kommer videre.

Gjest Bob Saget
Skrevet

ok, slik er det ikke her. Jeg må installere en printer, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når printeren ikke er koblet til en port....;-/ Det er ingen valgmuligheter som gjør at jeg kommer videre.

Hmm merkelig, Når du går på start og så enheter og skrivere til høyre, så får du den ikke opp der ?

Gjest Bob Saget
Skrevet

Hmm merkelig, Når du går på start og så enheter og skrivere til høyre, så får du den ikke opp der ?

Sjekk om det er noe hjelp å hente i denne videoen:

Skrevet

Tusen takk for at du gidder å hjelpe:-)

Prøvde på nytt etter youtubevideoen, men får beskjed om at jeg

"Programmet krever at Microsoft .NET Framework 2.0 installeres av en Administrator. Installasjonsprogrammet avbrytes."

Og det synes jeg er veldig rart, da dette jo er min private pc som bare jeg bruker. Skulle jo tro at jeg da hadde administrator-rettigheter?

Gjest Bob Saget
Skrevet

Tusen takk for at du gidder å hjelpe:-)

Prøvde på nytt etter youtubevideoen, men får beskjed om at jeg

"Programmet krever at Microsoft .NET Framework 2.0 installeres av en Administrator. Installasjonsprogrammet avbrytes."

Og det synes jeg er veldig rart, da dette jo er min private pc som bare jeg bruker. Skulle jo tro at jeg da hadde administrator-rettigheter?

ja, det var merkelige greier. Vel, prøv å last den ned herfra: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=9cfb2d51-5ff4-4491-b0e5-b386f32c0992

Når nedlastet, høyreklikk, og velg "kjør som administrator"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...