Gjest Enslig 4ever Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Nesten 40 nå, og som jeg alltid har vært, fremdeles singel. Jeg er en taper i kvinners øyne. Jeg er nesten 1.90 høy, men det hjelper ikke. Jeg kommer til å dø ensom. Hvem vil ha en med en så brokete fortid som jeg har. Trygd trygd trygd. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Det er en del kvinner som har trygd også. Livet er ikke over og ingen grunn til å bestemme det ene eller det andre. Hva gjør du selv til å skaffe deg en kjæreste? 0 Siter
Gjest Et bitte lite håp Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Du er ikke helt alene om å være i en slik situasjon )...hvis det er en slags trøst. Jeg er over 40 er singel og har ikke hatt en ordentlig kjæreste. Savner det å være to. Har i mange år sett meg om etter en mann. Har forsøkt div. singel-på-jakt-aktiviteter; DNT-turer, singeldans og nett-datning. Hva skal til? Jeg mangler kanskje noe vesentlig, noe jeg ikke vet hva er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Har du ikke annen "brokethet" enn trygd, bør det ikke mangle på damer. 0 Siter
Gjest Størrelsen Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 ''Jeg er nesten 1.90 høy'' Jeg velger aldri menn ut ifra størrelsen...hvis det er en trøst... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Få kvinner synes det er tiltrekkende med menn som ser på seg selv som en taper, dessverre. Forsøk å jobbe med synet på deg selv, det finnes temmelig sikkert mer ved deg enn at du er trygdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.