Gjest i mine klør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har klødd overalt på kroppen i hele dag, og jeg er så irritabel!! Hvaskjera???? 0 Siter
Gjest i mine klør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Ta en antihistamin! Takk! Fant en Zyrtec i skapet. Håper det hjelper! 0 Siter
Gjest det hjelper Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Takk! Fant en Zyrtec i skapet. Håper det hjelper! Ja du skal se det hjelper. Det kan være bivirkninger av medisiner som gir kløe, om du bruker noen. Dette kan kommme og gå. 0 Siter
Gjest i mine klør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Ja du skal se det hjelper. Det kan være bivirkninger av medisiner som gir kløe, om du bruker noen. Dette kan kommme og gå. Hmm. Jeg bruker ingen medisiner og har ikke hatt i meg noe annet enn det jeg bruker i dag, tror jeg. Nå har det gått en halvtime, og jeg kjenner fortsatt ingen forskjell. Klør nesten enda mer. 0 Siter
Gjest det hjelper?? Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hmm. Jeg bruker ingen medisiner og har ikke hatt i meg noe annet enn det jeg bruker i dag, tror jeg. Nå har det gått en halvtime, og jeg kjenner fortsatt ingen forskjell. Klør nesten enda mer. Har du på deg noen nye klær som ikke er vasket kanskje? 0 Siter
Gjest i mine klør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Har du på deg noen nye klær som ikke er vasket kanskje? Nei. og jeg hadde på meg de samme klærne i går. Klør i hodebunnen også. Grrr! 0 Siter
dingsedama Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Nei. og jeg hadde på meg de samme klærne i går. Klør i hodebunnen også. Grrr! Kald dusj.. ikke iskaldt vann, men sånn at det er kjølig å stå i dusjen.. det demper kløen. etterpå er det på med "gamle" klær som ikke er tettsittende 0 Siter
Gjest i mine klør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Kald dusj.. ikke iskaldt vann, men sånn at det er kjølig å stå i dusjen.. det demper kløen. etterpå er det på med "gamle" klær som ikke er tettsittende Nå er det endelig borte. Mulig det hjalp med antihistamin til slutt. Og irritasjonen forsvant også. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.