Gjest Klinkekula Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 En helt forferdelig Ford Taunus...døren datt av i første svingen på boligfeltet jeg bodde hehe... Med spoiler? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 En grå liten en. Aha, en liten japaner? 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Den beste bilen du har hatt? njaaa.. den var ikke så ille faktisk til å være så gammel 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 njaaa.. den var ikke så ille faktisk til å være så gammel Enig. Opel Kadett var en knallbra bil! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg hadde en Daf og det må ha vært en 1975 modell eller rundt det. Jeg kjøpte den i hvert fall i 81/82 og så kjøpte venninna mi den av meg og hadde den i flere år. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Opel Kadett 73-modell var den første bilen vi hadde da jeg var barn :-) Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først. 0 Siter
Angustia Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hehehe bra at bensinen var billig! Honda Civic er ganske populære i Amerika? ''Hehehe bra at bensinen var billig!'' Ja, heldigvis, både mtp "flaket" og Civic'en - usikker på hvem av de som slukte flest gallons... ''Honda Civic er ganske populære i Amerika?'' Det aner jeg ikke. På nevnte tidspunkt var Volvo den ultimate statusbilen der jeg oppholdt meg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jeg hadde en Daf og det må ha vært en 1975 modell eller rundt det. Jeg kjøpte den i hvert fall i 81/82 og så kjøpte venninna mi den av meg og hadde den i flere år. Oj,- jeg hadde også Daf - men nok litt eldre enn din :-) 0 Siter
Sør Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Opel Kadett 73-modell var den første bilen vi hadde da jeg var barn :-) Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først. ''Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.'' Det var også min første bil, men mener det var en 81-modell (husker ikke). Sjelden bil. Ga GBP 1500 for den. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Oj,- jeg hadde også Daf - men nok litt eldre enn din :-) Jeg husker ikke hvilken årmodell det var, det var ikke så mye å velge i mellom, jeg har bare lappen for automatgir. Men bilen var grei den, stasjonsvogn og grønn ;o) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Første bil jeg kjøpte selv, var en Mini Copper 69 mod. Smiler bare med taken på den bilen. :-) Men siden jeg ble samboer som 16 åring, hadde jeg i forkant av minien kjørt en Golf GTI 84 mod et par år. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 ''Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.'' Det var også min første bil, men mener det var en 81-modell (husker ikke). Sjelden bil. Ga GBP 1500 for den. Med vennlig hilsen Den hadde virkelig sjel. Husker vi nesten felte noen tårer da den måtte til de evige landeveier.... Fargen var "Manilla green" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.