Gå til innhold

Min første bil

Anbefalte innlegg

Gjest Klinkekula
Skrevet

En helt forferdelig Ford Taunus...døren datt av i første svingen på boligfeltet jeg bodde hehe...

Med spoiler? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Klinkekula
Skrevet

En grå liten en.

Aha, en liten japaner? ;)

Skrevet

Den beste bilen du har hatt? :)

njaaa.. den var ikke så ille faktisk :) til å være så gammel :)

Gjest Klinkekula
Skrevet

njaaa.. den var ikke så ille faktisk :) til å være så gammel :)

Enig. Opel Kadett var en knallbra bil!

Skrevet

Jeg hadde en Daf og det må ha vært en 1975 modell eller rundt det. Jeg kjøpte den i hvert fall i 81/82 og så kjøpte venninna mi den av meg og hadde den i flere år.

Skrevet

Opel Kadett 73-modell var den første bilen vi hadde da jeg var barn :-)

Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.

Skrevet

Hehehe bra at bensinen var billig! Honda Civic er ganske populære i Amerika?

''Hehehe bra at bensinen var billig!''

Ja, heldigvis, både mtp "flaket" og Civic'en - usikker på hvem av de som slukte flest gallons...

''Honda Civic er ganske populære i Amerika?''

Det aner jeg ikke. På nevnte tidspunkt var Volvo den ultimate statusbilen der jeg oppholdt meg.

Skrevet

Jeg hadde en Daf og det må ha vært en 1975 modell eller rundt det. Jeg kjøpte den i hvert fall i 81/82 og så kjøpte venninna mi den av meg og hadde den i flere år.

Oj,- jeg hadde også Daf - men nok litt eldre enn din :-)

Skrevet

Opel Kadett 73-modell var den første bilen vi hadde da jeg var barn :-)

Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.

''Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.''

Det var også min første bil, men mener det var en 81-modell (husker ikke). Sjelden bil. Ga GBP 1500 for den.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Oj,- jeg hadde også Daf - men nok litt eldre enn din :-)

Jeg husker ikke hvilken årmodell det var, det var ikke så mye å velge i mellom, jeg har bare lappen for automatgir. Men bilen var grei den, stasjonsvogn og grønn ;o)

Skrevet

Første bil jeg kjøpte selv, var en Mini Copper 69 mod. Smiler bare med taken på den bilen. :-)

Men siden jeg ble samboer som 16 åring, hadde jeg i forkant av minien kjørt en Golf GTI 84 mod et par år. :-)

Skrevet

''Som voksen hadde vi En VW Derby 77 modell først.''

Det var også min første bil, men mener det var en 81-modell (husker ikke). Sjelden bil. Ga GBP 1500 for den.

Med vennlig hilsen

Den hadde virkelig sjel. Husker vi nesten felte noen tårer da den måtte til de evige landeveier....

Fargen var "Manilla green" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...