Gjest Grøtdamen Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Det var små brune dyr i grøtrisen. Den var uåpnet, men en slik pappeske er jo sikkert ikke helt tett. Må jeg kaste alt annet også? I hyllen over står mel og sukker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Ja, du må kaste alt som er åpent. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt sjansen på å ikke gjøre det da slike dyr er utrolig vanskelige å bli kvitt. Husk at du støvsuger skapet før du vasker det. 0 Siter
Gjest hygu Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde kasta grøtrisen, og ikke noe annet. Det gjør sikkert mange her inne hysteriske, men jeg lever i beste velgående fortsatt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde kasta grøtrisen, og ikke noe annet. Det gjør sikkert mange her inne hysteriske, men jeg lever i beste velgående fortsatt. Neida, jeg blir ikke hysterisk, men jeg hater å finne hele skapet og skapet ved siden av full av dyr. Det er utrolig mye jobb å bli kvitt dem. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Hvis du vil ta sjansen på å spise døde små brune dyr, så kan du legge alt av tørrvarer i fryseren i 1 - 2 døgn da dør dyrene. Men jeg hadde ikke orket å spise slik mat. 0 Siter
Gjest Grøtdamen Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Ja, du må kaste alt som er åpent. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt sjansen på å ikke gjøre det da slike dyr er utrolig vanskelige å bli kvitt. Husk at du støvsuger skapet før du vasker det. Skapet var nyvasket og nystøvsuget noen få dager før jualften. Så ingenting da. 0 Siter
Gjest Grøtdamen Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Hvis du vil ta sjansen på å spise døde små brune dyr, så kan du legge alt av tørrvarer i fryseren i 1 - 2 døgn da dør dyrene. Men jeg hadde ikke orket å spise slik mat. De vistes ganske godt. Jeg har derfor forsøkt å se om jeg fant de andre steder det gjorde jeg ikke. 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Usj! Er pakken nettopp kjøpt inn, eller har den stått lenge i skapet? Var dyrene levende? Hvordan så de ut? Hvis pakken nettopp er kjøpt inn, kan du jo håpe at de har holdt seg inne i pakken. De eneste dyrene jeg har hatt i tørrvareskuffen, er noen tofarbede biller, tror de heter fleskeklanner. Ellers er det noe som heter melbiller, de er ensfargede og ganske svarte, men de har jeg ikke hatt hjemme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Skapet var nyvasket og nystøvsuget noen få dager før jualften. Så ingenting da. Men det kan ha kommet mye. Men hvis du akkurat har kjøpt risen, skapet er nystøvesugd så hadde jeg kastet bare grøtrisen jeg og og satt andre ting i tette bokser eller plastposer. 0 Siter
Gjest Grøtdamen Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Hvis du vil ta sjansen på å spise døde små brune dyr, så kan du legge alt av tørrvarer i fryseren i 1 - 2 døgn da dør dyrene. Men jeg hadde ikke orket å spise slik mat. Veldig typisk at det ikke er -20 nå da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Huff, jeg hadde kastet alt i skuffen eller skapet og vasket grundig. Sier ikke at det er farlig, men fysj så ekkelt! Og når de først finnes kan de fort spre seg til andre matvarer. Ikke uten grunn jeg har alt mel i poser eller bokser... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.