Gjest potensiell kjøper Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har tenkt å kjøpe en rimelig tredemølle til å ha hjemme på vinterdager. Kom over en som de skriver er manuell (veldig billig da) og bare lurer på hvordan en slik virker, og om det er noe bra? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Ja. Det er søppel og ender som tørkestativ. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Manuell, er ikke de en sånn man må "dra igang" selv? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Ja. Det er søppel og ender som tørkestativ. ''Det er søppel og ender som tørkestativ.'' I motsetning til de andre treningsapparatene som også stort sett ender som tørkestativ ;-) Neida, vi bruker våre litt......men en del mindre enn vi regnet med, hehe... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 ''Det er søppel og ender som tørkestativ.'' I motsetning til de andre treningsapparatene som også stort sett ender som tørkestativ ;-) Neida, vi bruker våre litt......men en del mindre enn vi regnet med, hehe... Man løper den i gang. Har bare så vidt forsøkt en slik en gang, og snublet så det sang. Bedre å bruke litt mer penger på en motorisert mølle om man først vil ha en i huset 0 Siter
Gjest potensiell kjøper Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Skal du gå eller løpe på den? Jeg skal gå og jogge, ikke løpe fort. 0 Siter
Gjest -mp3 Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Helt ubrukelig. Da ville jeg heller lagt penger i en selvdreven. Den manuelle må du drive selv - og det er tungt og lite praktisk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Helt ubrukelig. Da ville jeg heller lagt penger i en selvdreven. Den manuelle må du drive selv - og det er tungt og lite praktisk. ''Den manuelle må du drive selv - og det er tungt og lite praktisk.'' Uten å ha noen som helst anelse om temaet - man skulle jo tro den manuelle ga mest trening ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.