Gå til innhold

Forkjøla OBS litt sutre innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Melis35
Skrevet

Da har jeg vært kraftig forkjølet i 3 dager,og vet jo at det kan vare mange dager til,sukk...håper for all del jeg ikke smitter poden og gubbe fordi.........vi skal til Spania på mandag...

Jaa dette var dagens sutre innlegg.

*snufs snyte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har mulighet, så pleier du deg selv nå. Legg deg ned og sov mye. Søvn er beste medisin.

Drikk mye, gjerne varmt drikke om du har lyst på deg.

Og god bedring og god tur :)

Skrevet

Og vær nøye med håndhygienen, så gjør dere deres for å unngå smitte :)

Skrevet

Kjøp en ingefær og kok ingefærte, det smaker godt også

Gjest Klinkekula
Skrevet

Om du har mulighet, så pleier du deg selv nå. Legg deg ned og sov mye. Søvn er beste medisin.

Drikk mye, gjerne varmt drikke om du har lyst på deg.

Og god bedring og god tur :)

Vanskelig å sovne hvis man ikke er trøtt.

Skrevet

Ikke hvis du er sjuk nok, da sovner du godt enten du er søvnig eller ikke. Det er kroppens måte å ordne opp på. Har du ikke behov for å sove, så er du ikke sjuk nok til å behøve ekstra søvn.

Skrevet

Den ser jeg, men du kan i alle fall slappe av :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...