Gå til innhold

DER var husleia betalt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betalte før frist i 4-år, men fikk ikke noen referanse. Er ikke alle utleiere som er hyggelige.

Er vel ikke vanlig å få noen som helst referanse fra tidligere utleier hvis man ikke ber om det? Ba du om det og ikke fikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Syns du skulle gå å finne kodenbrikken til nettbanken med en gang.''

Huuuummm? Hvordan skjønte du at dette var hovedproblemet? Jeg har oppriktig leita, men finner ikke brikka.. Akkurat nå skylder jeg på en kollega som påsto at det ikke var lurt å ha brikka på nøkkelringen :-(

Skal aldri meir høre på denne kollegaen, for jeg finner ikke den "¤%&/(=^¨ brikka som ikke en gang har pipefunksjon - og jeg kan nok ikke skylde på katten denne gangen heller..

Hm..... min lå i penalet.

Hvor så du den sist? Hvis det er reninger som er i ferd med å gå ut på dato eller allerede har gjort det, ville jeg tatt kontakt med fakturantene, eller hva det heter, forklart situasjonen og bedt om betalingsutsettelse. Parallellt med å skaffe seg ny kodebrikke, hvis den ikke dukker opp innen rimelig tid.

(ville hun ha svart).

Skrevet

Hmmm.....Hadde jeg tatt gebyr hver gang husleia blir betalt for sent , hadde jeg blitt rik : )

Får den ALDRI når jeg skal.......

Når det er sagt , så kan jeg ikke tenke meg at huseier har rett / lov til å ta noe gebyr i det hele tatt...

Jo, det tror jeg er lov, det gjorde sameiet forrige sted jeg bodde og det gjør OBOS også. Kan ikke tenke meg at de har andre regler enn private huseiere. Vi var bare 13 leiligheter i sameiet jeg bodde i da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...