Gå til innhold

Trist sammfunnsutvikling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• hidi, the scorpion

10

• Holmes

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest heisann montebello

Oi, oi, jeg stikker å lager popcorn :-) Er det lov å skrive no sånt a ? Trodde ikke vi hadde lov til å ytre slike greier jeg.

''Oi, oi, jeg stikker å lager popcorn :-) Er det lov å skrive no sånt a ? Trodde ikke vi hadde lov til å ytre slike greier jeg.''

Tråden blir nok slettet straks visse personer kommer på banen. (Popcorn er allerede i hus!)

Gjest Nord og ned.

''Oi, oi, jeg stikker å lager popcorn :-) Er det lov å skrive no sånt a ? Trodde ikke vi hadde lov til å ytre slike greier jeg.''

Tråden blir nok slettet straks visse personer kommer på banen. (Popcorn er allerede i hus!)

Selvsagt, taktikken med å spamme ned tråder man ikke liker i den hensikt å forstumme debatt om tema man ikke vil at skal diskuteres, har jo vist seg å være svært vellykket her inne.

Annonse

Selvsagt, taktikken med å spamme ned tråder man ikke liker i den hensikt å forstumme debatt om tema man ikke vil at skal diskuteres, har jo vist seg å være svært vellykket her inne.

''Selvsagt, taktikken med å spamme ned tråder man ikke liker i den hensikt å forstumme debatt om tema man ikke vil at skal diskuteres, har jo vist seg å være svært vellykket her inne.''

Godt at du holder deg for god til det!

Gjest heisann montebello

Det har man registrert. Virker som en rimelig effektiv måte å hindre debatt om ømtålige temaer man helst vil feie under teppet.

Gjest heisann montebello

''Selvsagt, taktikken med å spamme ned tråder man ikke liker i den hensikt å forstumme debatt om tema man ikke vil at skal diskuteres, har jo vist seg å være svært vellykket her inne.''

''Godt at du holder deg for god til det!''

Hva er det N&N oppnår med å få trådene slettet?

Gjest Nord og ned.

Ja, ikke sant :-)

Samfunnsutviklingen er selvsagt trist. Dette er akkurat samme møl som ble skrevet om jødene rundt 1930, og er akkurat like "sant" da som nå.

Man kan levende forestille seg at "bestemoren" til forfatteren (eller en som levde på samme tid) skrev akkurat det samme i en avis i 1930.

Det er ingen forskjell - hatet, irrasjonaliteten og idiotiet er akkurat det samme. Den slags er en langt større fare for demokratiet i Norge enn noe av det hun skriver om.

Annonse

Det er åpenbart feil. Spørsmålet er heller: Hva oppnår skrullingen sør ved å sørge for at alle dikusjoner om islam/muslimer blir slettet?

Det er ikke jeg som bedriver verken trakassering eller personangrep, så det er åpenbart feil.

Jeg har alt å vinne på faktainformasjon og saklig debatt.

hidi, the scorpion

Det er ikke jeg som bedriver verken trakassering eller personangrep, så det er åpenbart feil.

Merkelig at du som er så intelligent ikke skjønner at du er en av grunnnene til at tråder blir slettet!

Merkelig at du som er så intelligent ikke skjønner at du er en av grunnnene til at tråder blir slettet!

Joda, fordi jeg ikke er med på "la oss trakassere jøder/muslimer/homofile" osv-koret, men faktisk står opp for folk.

Du finner knapt et personangrep fra meg. Knapt en utskjelling. De aller fleste innlegg er fredelige presentasjon av fakta, med argumentasjon.

Siden "de" ikke klarer å argumentere, blir det vås om "izlamister" og "judaister" og hvem det nå enn er de hater i år.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

Joda, fordi jeg ikke er med på "la oss trakassere jøder/muslimer/homofile" osv-koret, men faktisk står opp for folk.

Du finner knapt et personangrep fra meg. Knapt en utskjelling. De aller fleste innlegg er fredelige presentasjon av fakta, med argumentasjon.

Siden "de" ikke klarer å argumentere, blir det vås om "izlamister" og "judaister" og hvem det nå enn er de hater i år.

Med vennlig hilsen

''Du finner knapt et personangrep fra meg. Knapt en utskjelling. De aller fleste innlegg er fredelige presentasjon av fakta, med argumentasjon.''

Beskylder deg ikke for usaklig diskusjon, men for gjentatte (inntil det dødskjedelige) argumenter og lite respekt mot eventuelle motstandere, som ikke kan motargumentere på ditt nivå.

Vi er ikke alle på DOL en gjeng idioter, bestående av jøde/muslim/kristne hatere;)

Gjest heisann montebello

''Det er ikke jeg som bedriver verken trakassering eller personangrep, så det er åpenbart feil.

Jeg har alt å vinne på faktainformasjon og saklig debatt.''

Du er faen meg den mest selvgode og inbilske "debattanten" på DOL med god margin. Diagnosen fra doktor var tydeligvis spot on.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...