avidi Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Jeg kom over et program som heter paretoLogic PC health advisor som skulle kunne rense PC min. Dette skulle i utgangspunktet være gratis å bruke. Jeg startet skanningen og programmet fant en mengde feil som måtte utbedres. Men utbedringen av feilene var ikke gratis, da måtte jeg kjøpe programmet, noe jeg ikke er så interessert i. Finnes det noen gratisprogrammer som kan rense opp i feilene, ( det er helt tydelig at det er mye som er feil på maskinen). Er i såfall programmene til å stole på? 0 Siter
Sør Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Jeg kjenner ikke programmet, men ofte er "feilene" kun ting som de sier er feil, for å kunne selge deg noe annet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Typisk lureprogram. Du bør kjøre Spybot Search and Destroy i et forsøk på å bli kvitt det. http://fileforum.betanews.com/detail/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1 0 Siter
Gjest Panda Antivirus Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Kan anbefale Panda - www.antivirus.no - koster litt men det er et av de beste antivirusprogrammene som finnes (ja jeg har dekning for å kunne si det - det finnes flere tester på nettet hvor Panda scorer bra). 0 Siter
Gjest Mikes Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Som regel er dette 99% bullshitfor å lure deg til å kjøpe dritten de selger. Kjør antivirus og spybot som du fikk link til under her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.