Gå til innhold

Bekymret mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest også pårørende

Hei.

Ville bare si at din reaksjon, akutte gråteanfall, ukontrollerte følelsessvinginger, og ikke minst angst er helt normale!

Min samboer har konstantert langtkommen kreft m spredning, han har vært gjennom 2 store operasjoner og nå er faenskapet jaggu meg tilbake, som spredning til andre organer.

Kreftdiagnosen gir angst i seg selv. Ingenting er så uforutsigbart som hverdagen etter denne diagnosen, eller muligheten for at det kan være kreft. Hos oss kom det også veldig brått på, og når man står i det så må man bare være STERK, og takle alt som kommer. Når ting "legger seg litt", så kommer reaksjonene.

Føler med deg og krysser fingrene for at alt skal gå så bra som mulig.

Et annet tips; stå på, og krev hyppige grundige kontroller!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358745-bekymret-mor/page/2/#findComment-3095588
Del på andre sider

Hei.

Ville bare si at din reaksjon, akutte gråteanfall, ukontrollerte følelsessvinginger, og ikke minst angst er helt normale!

Min samboer har konstantert langtkommen kreft m spredning, han har vært gjennom 2 store operasjoner og nå er faenskapet jaggu meg tilbake, som spredning til andre organer.

Kreftdiagnosen gir angst i seg selv. Ingenting er så uforutsigbart som hverdagen etter denne diagnosen, eller muligheten for at det kan være kreft. Hos oss kom det også veldig brått på, og når man står i det så må man bare være STERK, og takle alt som kommer. Når ting "legger seg litt", så kommer reaksjonene.

Føler med deg og krysser fingrene for at alt skal gå så bra som mulig.

Et annet tips; stå på, og krev hyppige grundige kontroller!

Klem

Åååh, jeg føler sånn med dere. Håper inderlig han får behandling som kan slå kreften tilbake!

Og takk for forståelsen. Jeg tror nok du har veldig rett. Når det stormet som værst, så taklet jeg det stort sett med stor ro. Gråt en natt, men var ellers forunderling rolig og fattet.

Men nå kommer det altså...

Jeg forstår ut fra svarene et jeg er veldig normal, og det er jo godt. Da slipper jeg den bekymringen i alle fall :)

Når det gjelder kontroller, så tenker jeg at vi får avvente resultatet av den første kontrollen og høre hva de sier. Men jeg kommer nok til å følge litt ekstra godt med på både henne og søsknene :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358745-bekymret-mor/page/2/#findComment-3095818
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...