Gå til innhold

Her har vi en EKTE psykopat.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HHP58-bipolar

hvorfor det? det er vel natyrlig att fedre vil ha omsorg for barna sine...

Er det ikke farlig å komme med så bastante påstander? Har du blitt psykiater også nå? Er ikke du også (p)syk?Eller har du hold oss for narr i årevis?

Det er en ting å komme med påstander,en helt annen å kunne begrunne de.Om aviser og nyheter er din eneste opplysnings-kilde,hadde jeg været mer varsom med slike påstander.

Gjest Nord og ned.

Vel, nokså normal kulturelt betinget atferd til en araber å være, vil nå heller jeg si.

Hva som får norske kvinner til å rote seg borti slike, er et for meg ubegripelig spørsmål. Går ikke an å skylde på at man ikke vet i våre dager.

hvorfor det? det er vel natyrlig att fedre vil ha omsorg for barna sine...

''det er vel natyrlig att fedre vil ha omsorg for barna sine...''

Det er naturlig at fedre ønsker å ha omsorgsrett til barna sine, men det er ikke normalt å slå kona (eksen), kidnappe barna og fortelle dem at moren deres ikke lenger er glad i dem, lyve og manipulere mennesker rundt seg og nekte å forholde seg til lov og dom...

Annonse

Sjarmerende fyr.

Han tar vel bare for seg som seg hør og bør for en marokansk mann. Arabiske menn eier både kjærringa og ungene vet du. Mennene har både rett og plikt til å sørge for deres underkastelse.

Så vidt jeg vet har han støtte i Marokko. Også fra myndighetene.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...