Kolesjanka Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Jeg misliker sterkt å være i fokus, så det ville jeg helt klart sagt nei til. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Enig i at det er forskjeller på programmene :-) Det er uansett ingen fare for at noen ville hatt med meg på 71 grader nord, så problemstillingen er i grunnen ikke så aktuell. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Det er uansett ingen fare for at noen ville hatt med meg på 71 grader nord, så problemstillingen er i grunnen ikke så aktuell. ''Det er uansett ingen fare for at noen ville hatt med meg på 71 grader nord, så problemstillingen er i grunnen ikke så aktuell. ;)'' Tror du ikke du hadde blitt sett på som en favoritt på ski-etappene :-))))? 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 7. januar 2011 Skrevet 7. januar 2011 Aldri i livet. Jeg er en introvert. 0 Siter
cathlin Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Aldri i livet. Man mister kontrollen over det meste. Tv-selskapet kan redigere og vise hva de vil. Ville aldri utsatt meg for det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 ''Det er uansett ingen fare for at noen ville hatt med meg på 71 grader nord, så problemstillingen er i grunnen ikke så aktuell. ;)'' Tror du ikke du hadde blitt sett på som en favoritt på ski-etappene :-))))? Haha, det skulle tatt seg ut. Det måtte i så fall vært som en muldvarp for å sabotere ett av lagene 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Det er uansett ingen fare for at noen ville hatt med meg på 71 grader nord, så problemstillingen er i grunnen ikke så aktuell. Jge ville neppe blitt castet til 71 grader nord, og heller ikke Paradise hotel heller, så det er i grunnen like greit :-) 0 Siter
Gjest ønsker det beste Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Nei, det kunne jeg ikke tenke meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.