Gjest dill&dall Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I morgen skal jeg på fest. Antrekket er: pent/uformelt. Hva ville du kledd deg med da? Gjestene: direktører og finanstopper og ellers folk oppe i toppstillinger. Julebordsfin? På byen tøy? som? *hjelp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dill&dall Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan legge til at det er over 100gjester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Uformelt, da ville jeg gått for på-byen-klær. Type trang bukse med støvletter og en fin topp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker jeg... Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=30&nid=32 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dill&dall Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=30&nid=32 Takk for link. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dill&dall Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Uformelt, da ville jeg gått for på-byen-klær. Type trang bukse med støvletter og en fin topp. Høres flott ut. Jeg har dessverre ikke lange støveletter som har høy hæl. Vanlige støveletter med flat hel blir ikke like pent. Alternativt kunne jeg kanskje bruke høye pumps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, ikke julebordsfin. Jeg ville nok typisk valgt smale/trange bukser og høyhælte støvletter eller sko, samt en lang litt pyntet topp. Alterativt en utringet topp og dressjakke. Litt store smykker, kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, ikke julebordsfin. Jeg ville nok typisk valgt smale/trange bukser og høyhælte støvletter eller sko, samt en lang litt pyntet topp. Alterativt en utringet topp og dressjakke. Litt store smykker, kanskje. Sånn ville også jeg kledd meg til en slik anledning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Høres flott ut. Jeg har dessverre ikke lange støveletter som har høy hæl. Vanlige støveletter med flat hel blir ikke like pent. Alternativt kunne jeg kanskje bruke høye pumps. Pumps til en fin olabukse er in ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Bernard Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sånn ville også jeg kledd meg til en slik anledning! Da ville vi vært 3 likt kledde hvertfall.. Og muligens enda fler :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da ville vi vært 3 likt kledde hvertfall.. Og muligens enda fler :-)) Hehe, sikkert Men garantert ulike bukser og topper da ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, ikke julebordsfin. Jeg ville nok typisk valgt smale/trange bukser og høyhælte støvletter eller sko, samt en lang litt pyntet topp. Alterativt en utringet topp og dressjakke. Litt store smykker, kanskje. ''Nei, ikke julebordsfin'' Så langt er vi enig, men jeg ville nok dratt frem et skjørt eller en kjole av det mer 'uformelle' slaget - jeg har ikke "penbukser", kun dongeri... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 ''Nei, ikke julebordsfin'' Så langt er vi enig, men jeg ville nok dratt frem et skjørt eller en kjole av det mer 'uformelle' slaget - jeg har ikke "penbukser", kun dongeri... '' jeg har ikke "penbukser", kun dongeri...'' Ikke!? Jeg har "penbukser" av både drakttypen (jobb) og ulike penere tightsvarianter (da ikke helelstasitske tights, men smale, elastiske bukser med linning etc.). Slike er for meg uunnværlige og kan pyntes opp og ned - og er del av mitt typiske festantrekk (uformelle fester). Føler meg da vel så fin som med skjørt. Men det fordrer pent skotøy og hæler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 '' jeg har ikke "penbukser", kun dongeri...'' Ikke!? Jeg har "penbukser" av både drakttypen (jobb) og ulike penere tightsvarianter (da ikke helelstasitske tights, men smale, elastiske bukser med linning etc.). Slike er for meg uunnværlige og kan pyntes opp og ned - og er del av mitt typiske festantrekk (uformelle fester). Føler meg da vel så fin som med skjørt. Men det fordrer pent skotøy og hæler. Jeg synes rett og slett ikke at jeg kler bukser av drakttypen - spesielt ikke nå som det har vært korte jakker...;-) Tynt stoff og manglende bukselommer bak gjør ræva stor og brei...;-) Dessuten synes jeg det er vanskelig å finne dem lange nok i beina samtidig som de har en pen passform oppe. Draktbukser er ikke tingen for meg... Jeg har et par penere tights, da, de glemte jeg da jeg svarte, men da har jeg laaange topper over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes rett og slett ikke at jeg kler bukser av drakttypen - spesielt ikke nå som det har vært korte jakker...;-) Tynt stoff og manglende bukselommer bak gjør ræva stor og brei...;-) Dessuten synes jeg det er vanskelig å finne dem lange nok i beina samtidig som de har en pen passform oppe. Draktbukser er ikke tingen for meg... Jeg har et par penere tights, da, de glemte jeg da jeg svarte, men da har jeg laaange topper over. ''Jeg synes rett og slett ikke at jeg kler bukser av drakttypen - spesielt ikke nå som det har vært korte jakker...;-) Tynt stoff og manglende bukselommer bak gjør ræva stor og brei...;-)'' Helt enig her, kortere jakker bruker jeg bare til skjørt. Helt korte jakker kjøper jeg ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.