Gå til innhold

Savner du jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Jeg synes det er deilig at den er over!:) Kunne sikkert overlevd noen flere fridager, men nisser og dverger og grelle fargekombinasjoner begynte å gå meg kraftig på nervene''

Enig:-) Julepynten tar alt for mye plass, og så har den feil farger:-) Jeg kastet ut alt sammen 1. nyttårsdag. I fjor orket jeg ikke lenger enn til romjula:-/

Den har helt på trynet feil farger! Rødt og grønt i store mengder blir man jo rent uvel av. Jeg tror jeg skal trumfe gjennom blå jul neste gang. Eller hvit.

Jeg lurer også på hvorfor jeg hvert bidige år innbiller meg i forkant at jula kommer til å bestå av mange fredfulle små stunder med meg, julegavebok, en neve mandariner og julefred. jeg får jo ca en halvtime med sånt,om jeg er heldig...;) Hyggelig er det jo, men fredfullt og avslappende? Sjeldent. :)

Alle ferier, og jula i særdeleshet, virker mye lengre før man begynner på dem enn etter at de er over...

Og denne tanken om at man skal rekke så mye i nær fremtiden synes jeg gjelder alt. Før sommerferien f eks fremstår høsten som lang og fin og uten en eneste ting planlagt, og man tror man skal rekke så mye, men før jeg vet ordet av det er timeplanen og jobbeuka fylt opp...;-)

Den har helt på trynet feil farger! Rødt og grønt i store mengder blir man jo rent uvel av. Jeg tror jeg skal trumfe gjennom blå jul neste gang. Eller hvit.

Noen i nabolaget har grelle blå lys på en thuja i hagen... ikke mye lekkert. Nesten som neonlys.

Annonse

Gjest Elextra

Noen i nabolaget har grelle blå lys på en thuja i hagen... ikke mye lekkert. Nesten som neonlys.

''Noen i nabolaget har grelle blå lys på en thuja i hagen... ikke mye lekkert. Nesten som neonlys.''

Ja, slike blir stadig mer populære. Blått lys minner meg mest om utrykningskjøretøy.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...