Gå til innhold

Hadde det ikke vært deilig å dø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Tenk på alt du kanskje vil gå glipp av dersom du skulle dø nå?

Du vet ikke hva som skjer i morgen, ei heller vet du hva som skjer når du dør.

Døden bør ikke være en løsning, og i dag er det hjelp å få for å styres inn på sporet når man sliter. Ta imot denne hjelpen.

Sånn har jeg lett fo å tenke når jeg er deprimert. Imidlertid ønsker jeg - selv med noen frustrerend somatiske plager som alltid vil være der - ikke å dø når jeg er i "vater." Jeg er glad jeg ikke døde før jeg fikk litium! Til mandag skal jeg noe jeg virkelig ser fram til.

Sikker på det ikke e noe du kunne tenke deg å oppleve? Se om det er en fin konsert å gå på, er det noe de EGENTLIG gleder deg over å gjøre? Gjør det likevel, det hjelper selv om det føles meningsløst. Nå er vi i kjedelige, mørke og (her jeg bor) snåfulle januar. Likevel er dagene allerede noe lengre lyse, det går bare en vei. Ut februar, så kan man etter hvert se våren skinne igjennom, og nyte de sanseinntrykkene man får. Lengre dager, varmere tempraturer, deilige lukter

Jeg regner med du er skikkelig langt nede nå - får du behandling? Hvis ikke, så prøv å si til deg selv at du faktisk er verdt noe, og søk hjelp hos fastlegen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...