Gjest prust Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Vi skla ha vanlig hjemmelaget pizza :-) Skal lage salat til. 0 Siter
-ssi Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Siden gubben er på jobb og det bare er meg og bikkjedyret her, så blir det pizza med biffkjøtt og masse tomater (gubben tåler ikke tomater, jeg elsker tomater...). Og bikkjedyret får en egen bitteliten minipizza med kun kjøtt og ost. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Skrevet 8. januar 2011 Vi skla ha vanlig hjemmelaget pizza :-) Skal lage salat til. høres godt ut 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Skrevet 8. januar 2011 Siden gubben er på jobb og det bare er meg og bikkjedyret her, så blir det pizza med biffkjøtt og masse tomater (gubben tåler ikke tomater, jeg elsker tomater...). Og bikkjedyret får en egen bitteliten minipizza med kun kjøtt og ost. Så heldig den bikkja er da 0 Siter
-ssi Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Så heldig den bikkja er da Bortskjemt, er ordet... 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Skrevet 8. januar 2011 Bortskjemt, er ordet... bortskjemt?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.