Gjest Jævlig Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Dere vet vel alle om min mor som døde fra oss for kort siden. Og min stefar som har nesten forgrepet seg på meg. Jeg sier jeg var dritings og alkohol og penger har gjort at jeg har rotet meg bort i han enda. Nå har han fortalt meg at mamma viste. Når hun spurte han hva han skulle tenke på når han ble tent. Så så han navnet mitt. Det betyr at mamma viste at min stefar ville ha meg til sengs. Hun viste det. Det her bare gjør ting vanskeligere. Viste mamma at stefaren min prøvde seg på meg over lengre tid?. Hvis hun gjorde det hater jeg henne så jævlig. Hvis hun viste at han var sånn mot meg og ikke sa noe er hun et forkastelig menneskelig. Her har jeg hatt dårlig samvittighet fordi jeg holdt det skjult. Teksmeldingene mens de var sammen om hvor mye han ville ha meg etc. Jeg ville skåne mamma. Men kanskje hun viste det hele tiden.. F'Y FAEN jeg mister all respekt for en person jeg elsker så høyt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358855-sammensurium-hva-skal-man-tro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.