Gå til innhold

Sammensurium -Hva skal man tro?


Gjest Jævlig

Anbefalte innlegg

Gjest Jævlig

Dere vet vel alle om min mor som døde fra oss for kort siden. Og min stefar som har nesten forgrepet seg på meg. Jeg sier jeg var dritings og alkohol og penger har gjort at jeg har rotet meg bort i han enda. Nå har han fortalt meg at mamma viste. Når hun spurte han hva han skulle tenke på når han ble tent. Så så han navnet mitt.

Det betyr at mamma viste at min stefar ville ha meg til sengs. Hun viste det.

Det her bare gjør ting vanskeligere. Viste mamma at stefaren min prøvde seg på meg over lengre tid?. Hvis hun gjorde det hater jeg henne så jævlig. Hvis hun viste at han var sånn mot meg og ikke sa noe er hun et forkastelig menneskelig.

Her har jeg hatt dårlig samvittighet fordi jeg holdt det skjult. Teksmeldingene mens de var sammen om hvor mye han ville ha meg etc. Jeg ville skåne mamma. Men kanskje hun viste det hele tiden..

F'Y FAEN jeg mister all respekt for en person jeg elsker så høyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...