Gjest MNB-9 Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Er ute etter en bok om blodprøver. Valget står mellom "Blodprøver" av Peter Fahmy m.fl.(Som ikke har fått så god anbefaling, men som står på pensum)og "Blodprøvetaking i praksis" av Astrid-Mette Husøy (som har fått terningkast 4 av bokklubbens lesere. Noe som har meninger om bøkene? 0 Siter
gunrika Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Jeg vet ikke hva du skal bruke boka til -- er du bioingeniørstudent, sykepleierstudent ? Jeg ville uasett ha brukt det som står i pensum. Jeg kjenner ikke noen av bøkene, så jeg kan dessverre ikke gi noen anbefaling av disse to bøkene 0 Siter
Gjest MNB-9 Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Jeg vet ikke hva du skal bruke boka til -- er du bioingeniørstudent, sykepleierstudent ? Jeg ville uasett ha brukt det som står i pensum. Jeg kjenner ikke noen av bøkene, så jeg kan dessverre ikke gi noen anbefaling av disse to bøkene Det er ikke alltid at pensumet har de beste bøkene dessverre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.