Gå til innhold

Folk som forteller hva de gjør hele tiden

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg er fornøyd med å være mann nå...

Ja, og før jeg var på barsel hadde jeg hørt damer beklage seg over at man kunne bli forstyrret av de andre damenes babyer, men absolutt INGEN hadde advart meg mot de andre babyenes MØDRE! ;-)

Fortsetter under...

Ja, og før jeg var på barsel hadde jeg hørt damer beklage seg over at man kunne bli forstyrret av de andre damenes babyer, men absolutt INGEN hadde advart meg mot de andre babyenes MØDRE! ;-)

Haha... Jeg har opplevd noe lignende da jeg kom for tidlig hjem og det var symøte i heimen. Samtalen gikk i morkaker, rier og smertehyl. Rett før ølet og pizzaen jeg hadde innabords kom opp igjen.

Fatter ikke at damer koser seg med sånt prat...

Jeg reagerer heller ikke på en og annen slik kommentar, og ihvertfall ikke hvis det ellers er noe mer substans i samtalene.

Men jeg har et inngiftet familiemedlem som har en tendens til å bare snakke om små hverdagslige ting, fra hvor mange grader det er nå sammenlignet med for to timer siden kontra i går og i fjor, og er det papirinnsamling snart da tro, og trenger vi mere melk. Det kan være en prøvelse med samvær over lengre tid...;-)

Hvis det BARE er sånne ting er det helt klart en prøvelse! ;) Jeg synes også at samtaler fortrinnsvis bør om handle interessante ting, ha litt substans og gå litt utover dagligdagse selvfølgeligheter..

Men jeg ler stort sett bare av folk som forteller, liksom som sin egen undertekst, ting vi alle ser/skjønner at de gjør..Over temaet ; jeg tar meg en røyk til jeg, nei, nå stikker jeg og tisser en skvett, etc, etc..Jeg ser på det som sånn litt tankeløs blid-skravling, som jeg kanskje bare har sans & toleranse for, fordi jeg er håpløs tidvis selv til å måtte være tilstede med lydeffekter..;) Jeg forbinder det med å være i godt humør og full av ugjennomtenkt, men harmløs medelesestrang! ;)

Gjest Tirana

''Sa hun noe om konsistensen?

*interessert*

''

En dame jeg lå på barsel sammen med uttalte seg nokså detaljert om blokklumpen som kom ut mens hun var i dusjen....

Fortsatt interessert i å høre detaljer? ;-)

Minnet meg om da jeg hadde en tarmoperasjon for noen år siden. Det kom en utenlandsk lege på visitten og det han i korte trekk fortalte meg var at analsex var forbudt og banlyst etter denne operasjonen! han hadde visst hatt dårlige erfaringer forsto jeg. Ble litt rød i toppen da, ikke så greit når man ligger på flersengsrom. fikk nesten litt lyst til å si at jeg hadde jobbet som prostituert og lurte litt på hvor lang sykemelding jeg fikk, og hva slags sex jeg kunne utføre ..men det var pinlig ja ;-)

Minnet meg om da jeg hadde en tarmoperasjon for noen år siden. Det kom en utenlandsk lege på visitten og det han i korte trekk fortalte meg var at analsex var forbudt og banlyst etter denne operasjonen! han hadde visst hatt dårlige erfaringer forsto jeg. Ble litt rød i toppen da, ikke så greit når man ligger på flersengsrom. fikk nesten litt lyst til å si at jeg hadde jobbet som prostituert og lurte litt på hvor lang sykemelding jeg fikk, og hva slags sex jeg kunne utføre ..men det var pinlig ja ;-)

LOL

Gjest tirana

Haha... Jeg har opplevd noe lignende da jeg kom for tidlig hjem og det var symøte i heimen. Samtalen gikk i morkaker, rier og smertehyl. Rett før ølet og pizzaen jeg hadde innabords kom opp igjen.

''Fatter ikke at damer koser seg med sånt prat...

''

Jeg fatter heller ikke at de blir lei av å prate om det samme hele tiden i så lang tid.

Annonse

Gjest segunda

Det har vært slik i alle tider og kulturer at kvinner snakker om svangerskap og fødsler og alt som forbindes med det. Å fortelle om sine dårlige erfaringer i forbindelse med slikt har vært, er og blir kvinnekultur som ikke er for skrøbelige menns ører;-)

Jeg kan forsikre deg om at ikke alle damer gjør det....:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...