Gå til innhold

Var i møte med NAV i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mannen i månen

Det var godt å høre, det er jo for det meste negative ting man hører om NAV for tiden : ). Nå skal det sies at jeg faktisk aldri har opplevd noe negativt fra den siden, det negative jeg har hørt kommer fra media.

Samme her. NAV har alltid vært forståelsefull ovenfor meg. På veggen på venterommet hang det mange a4-ark med nedskjæringer og kutt NAV har måtte gå igjennom. Ble litt forundret.

Samme her. NAV har alltid vært forståelsefull ovenfor meg. På veggen på venterommet hang det mange a4-ark med nedskjæringer og kutt NAV har måtte gå igjennom. Ble litt forundret.

Akkurat, Virkeligheten er ofte en helt annen enn den vi får via aviser og TV.

Gjest Det var godt å høre

NAV må kutte mye nå. Selv blir jeg snart arbeidsledig, har jobba i NAV i flere år. Mange andre kollegaer må også slutte.

Annonse

Det var godt å høre, det er jo for det meste negative ting man hører om NAV for tiden : ). Nå skal det sies at jeg faktisk aldri har opplevd noe negativt fra den siden, det negative jeg har hørt kommer fra media.

Jeg og. Har aldri hatt noen problemer med NAV. En venninne opplevde til og med at en saksbehandler, helt uoppfordret, ringte henne opp og ville komme med råd for å hjelpe hennes økonomiske situasjon. Så jeg har ingen kritikk å komme med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...