Gå til innhold

Trenger en sekretær..

Anbefalte innlegg

Jeg stresset nesten infarkt på meg her i dag, med handling, middag henting av unger som klaget over mageonder og jeg vet ikke hva. For å kjøre de to store på trening halv fem. Trodde jeg.

Og så skal de trene halv sju...*mumle* Dessuten sliter jeg med å venne meg av med å skrive 2010 og får 2011 med en ring i hele tiden. :0/

Jeg har konstant teflon og stresser meg opp som en hodeløs høne. Ahrg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358952-trenger-en-sekret%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan komme hit for rekreasjonelt husarbeide. Hele familien har tilbragt de siste dagene med omgangssyke og jeg er fremdeles syk (hvorfor blir jeg alltid sykere enn alle andre?!). Så her er det så fullstendig bombet at jeg ikke en gang orker å tenke på hva annet i livet som er kaos etter flere dager i senga.

Gjest Elextra

Ja, tror jeg må få meg en PA som påtar seg alt fra ajourføring av personlige avtaler, rydding i alskens papirer og elektroniske arkiver, herunder diverse kvitteringer, betaling av regninger samt oppfølging (og vurdering) av personlige forsikrings- og bankavtaler, klesvask - og rydding i ymse skap, herunder utsortering av alt som er utslitt/for smått, diverse forefallende arbeid og vedlikehold i hjemmet, inkl. utendørs, samt diverse handling hadde virkelig vært noe!

Gjest Elextra

Ja, tror jeg må få meg en PA som påtar seg alt fra ajourføring av personlige avtaler, rydding i alskens papirer og elektroniske arkiver, herunder diverse kvitteringer, betaling av regninger samt oppfølging (og vurdering) av personlige forsikrings- og bankavtaler, klesvask - og rydding i ymse skap, herunder utsortering av alt som er utslitt/for smått, diverse forefallende arbeid og vedlikehold i hjemmet, inkl. utendørs, samt diverse handling hadde virkelig vært noe!

Manglet visst noen ord mot slutten der for å binde setningen sammen - kanskje vedkommende bør kunne korrekturlese på dol også? ;P

Annonse

Undertegner her.

*Tom i blikket*

Dette stresset høres ikke bare positivt ut. Hvis dette er gjengangeren hver dag burde du kanskje se litt på hverdagene og hva som kan gjøre for å få til litt mindre stress? Har du noen som kan hjelpe deg?

Jeg har ikke noen som hjelper meg nei. Og har bestilt time for å i alle fall fortelle noen om det! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...