Gå til innhold

Titusener ønsker Asia død

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er da ikke mange år siden kristne gjorde akkurat det samme, så jeg regner med at du da mener det samme om kristendommen?

''Det er da ikke mange år siden kristne gjorde akkurat det samme, ''

Det begynner å bli en stund siden. Islam henger forsatt igjen i middelalderen.

''så jeg regner med at du da mener det samme om kristendommen?''

Jeg har ingen ting til overs for kristendommen. Men som vanlig prøver du å vri diskusjonen over på noe annet. Hold deg til saken og diskuter heller denne saken.

''Det er da ikke mange år siden kristne gjorde akkurat det samme, ''

Det begynner å bli en stund siden. Islam henger forsatt igjen i middelalderen.

''så jeg regner med at du da mener det samme om kristendommen?''

Jeg har ingen ting til overs for kristendommen. Men som vanlig prøver du å vri diskusjonen over på noe annet. Hold deg til saken og diskuter heller denne saken.

''Det begynner å bli en stund siden. Islam henger forsatt igjen i middelalderen.''

Det gjør kristendommen også - det er hovedsakelig kristne som vil innføre dødsstraff for homofile i Uganda.

''Jeg har ingen ting til overs for kristendommen. Men som vanlig prøver du å vri diskusjonen over på noe annet. Hold deg til saken og diskuter heller denne saken.''

Som alltid blir det forsøkt å fremstille det som om dette er noe unikt for islam. Det er det ikke.

Det som er relativt unikt for islam er hvor mye hykleri som skrives om det av folk som egentlig vet utmerket godt at andre gjør det samme som de KUN kritiserer islam for.

Annonse

''Det begynner å bli en stund siden. Islam henger forsatt igjen i middelalderen.''

Det gjør kristendommen også - det er hovedsakelig kristne som vil innføre dødsstraff for homofile i Uganda.

''Jeg har ingen ting til overs for kristendommen. Men som vanlig prøver du å vri diskusjonen over på noe annet. Hold deg til saken og diskuter heller denne saken.''

Som alltid blir det forsøkt å fremstille det som om dette er noe unikt for islam. Det er det ikke.

Det som er relativt unikt for islam er hvor mye hykleri som skrives om det av folk som egentlig vet utmerket godt at andre gjør det samme som de KUN kritiserer islam for.

''Som alltid blir det forsøkt å fremstille det som om dette er noe unikt for islam. Det er det ikke.''

Dette er unikt for islam. Det klarer du ikke å bortforklare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...