Gå til innhold

Har mistet treningsinteressen

Anbefalte innlegg

Gjest pga magen min

Jeg har trent hardt i over et år nå, med spesiell vekt på mage og rygg. Jeg fant ut at magen min har rectus diastase, og dette er umulig å gjøre noe med ved trening.

Jeg er veldig slank, og går jeg mer ned i vekt nå blir jeg helt innhul i ansiktet. Enda så ser jeg ikke underlivet mitt pga magen min, jeg er kjempefortvilet.

Sliter både fysisk og psykisk med dette. Fysisk er ryggen svak og vond fordi magen henger for mye. Jeg har mistet "korsettet".

Hvordan skal jeg finne treningsinteressen tilbake med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359020-har-mistet-treningsinteressen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Trist at du ikke har fått det du ønsker ut av treningen din det siste året. Jeg synes du skal ta noen timer med en personlig trener for å komme igang med et skikkelig opplegg for opptrening av kjernemuskulaturen. Hvis diastasen (sprikingen) av denne rette bukmuskelen virkelig plager deg bør faktisk operativ behandling overveies.

Ikke gi deg og lykke til !

Gjest pga magen min

Trist at du ikke har fått det du ønsker ut av treningen din det siste året. Jeg synes du skal ta noen timer med en personlig trener for å komme igang med et skikkelig opplegg for opptrening av kjernemuskulaturen. Hvis diastasen (sprikingen) av denne rette bukmuskelen virkelig plager deg bør faktisk operativ behandling overveies.

Ikke gi deg og lykke til !

Jeg har fått ny giv, og tenker at jeg kanskje ikke har gjort nok. Derfor skal jeg trene hardere, gjøre alt jeg kan selv, så får jeg vurdere et evt inngrep da.

Tusen takk for bidrag til økt motivasjon! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...