Gå til innhold

Blasfemi ga livsvarig fengsel for far og sønn...

Anbefalte innlegg

Gjest det kristne sørland

1) ...eh... ja. Sånn bortsett fra at flagget var svart.

2) Det var akkurat like mye terrorisering.

''1) ...eh... ja. Sånn bortsett fra at flagget var svart.''

Nettopp, ja. Dette er neppe høyrefolk. Flere eksempler på bølleriene til det ekstreme venstre.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3513271.ece

http://www.dagbladet.no/2009/01/09/nyheter/innenriks/demonstrasjon/krigen_i_gaza/4304091/

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/14/500613.html

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=9845961

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• morsan

1

• Angustia

1

Mest aktive i denne tråden

Takk. Det er fint at du klargjør at du ikke har noen argumenter. Du kunne selvsagt sagt det i det første innlegget ditt, selv om det vel egentlig var klart allerede da.

Nok et standard-svar fra deg.

Det er aldri noe problem å finne 4-5 eksempler på at noen gjør noe galt.

Og et svart flagg er anarkister, ikke "venstrefolk"! Greit hvis du faktisk klarer basisbegrepene.

At noe skjedde for 70 år siden er uansett ikke et argument for å forsvare at andre begår urett mot mennesker i år 2011.

Jeg har ikke forsvart at noen begår urett mot noen. Tvert i mot så har jeg fordømt både det, og den ensidige og enøyde fokuseringen på det som blir gjort av én gruppe mennesker.

Greit hvis du faktisk forholder deg til det jeg skriver, i stedet for å "argumentere" mot noe jeg ikke har skrevet.

Annonse

Jeg har ikke forsvart at noen begår urett mot noen. Tvert i mot så har jeg fordømt både det, og den ensidige og enøyde fokuseringen på det som blir gjort av én gruppe mennesker.

Greit hvis du faktisk forholder deg til det jeg skriver, i stedet for å "argumentere" mot noe jeg ikke har skrevet.

''og den ensidige og enøyde fokuseringen på det som blir gjort av én gruppe mennesker.''

Ovennevnte er det eneste som opptar deg. Og man ser deg aldri/svært sjelden fordømme deres handlinger. Det eneste du gjør er å trekke frem andre handlinger (utført av ikke-muslimer) i et forsøk på å handlinger utført av enkelte muslimer til å fremstå som "snillere". Det er viktig med fokus på grupperinger av mennesker som utfører gale handlinger og urett mot andre og fordømmelser av handlingene. Ikke bortforklaringer slik du bedriver.

''og den ensidige og enøyde fokuseringen på det som blir gjort av én gruppe mennesker.''

Ovennevnte er det eneste som opptar deg. Og man ser deg aldri/svært sjelden fordømme deres handlinger. Det eneste du gjør er å trekke frem andre handlinger (utført av ikke-muslimer) i et forsøk på å handlinger utført av enkelte muslimer til å fremstå som "snillere". Det er viktig med fokus på grupperinger av mennesker som utfører gale handlinger og urett mot andre og fordømmelser av handlingene. Ikke bortforklaringer slik du bedriver.

Nei, jeg reagerer på at man kun finner eksempler på "slemme ting" fra muslimer, når sannheten er at diverse grusomme ting skjer blant alle.

Det er bare en patetisk variant av å finne tusenvis av eksempler på fæle homofile, eller fæle kvinner, for at folk skal tro at alle homofile/kvinner er slik.

Nei, jeg reagerer på at man kun finner eksempler på "slemme ting" fra muslimer, når sannheten er at diverse grusomme ting skjer blant alle.

Det er bare en patetisk variant av å finne tusenvis av eksempler på fæle homofile, eller fæle kvinner, for at folk skal tro at alle homofile/kvinner er slik.

Jeg tror du har hengt deg opp og ikke ser skogen for bare trær hehe.

Jeg antar du har lest avisene i dag og fått med deg en del saker der som er grusomme, men som ikke involverer muslimer? Verden er ikke slik du maler den, selv om enkeltindivider med muslimhat finnes blant oss. Det finnes enkelte muslimer som hater enkelte av oss også. De hater oss faktisk så mye at de er villig til å sprenge seg selv i lufta faktisk.

Annonse

Jeg tror du har hengt deg opp og ikke ser skogen for bare trær hehe.

Jeg antar du har lest avisene i dag og fått med deg en del saker der som er grusomme, men som ikke involverer muslimer? Verden er ikke slik du maler den, selv om enkeltindivider med muslimhat finnes blant oss. Det finnes enkelte muslimer som hater enkelte av oss også. De hater oss faktisk så mye at de er villig til å sprenge seg selv i lufta faktisk.

Nei, det er en ekstrem overrapportering av ting relatert til muslimer.

For eksempel, folk tror at det er muslimer som begår mest terror i Europa. Sannheten er at ut av 294 terrorangrep i Europa i 2009 var kun 1 enkelt utført av muslimer. Resten var (kristne) separatister, dyrevernere, religiøse grupper, osv osv osv.

For eksempel, folk tror at det er muslimer som begår mest terror i Europa. Sannheten er at ut av 294 terrorangrep i Europa i 2009 var kun 1 enkelt utført av muslimer. Resten var (kristne) separatister, dyrevernere, religiøse grupper, osv osv osv.

Hvor mange døde i disse terrorangrepene?

Det er da stadig vekk linker til fæle ting som skjer, uten at muslimer har gjort det. Ser du ikke det?

Drapet i Kristiansand i helga.

Alvdal-saken

Overgrepssaken, den legen i Hedmark/Sør-Trøndelag

osv osv osv

Da tar du ikke samme tirade... Blir litt lei av måten du terper og terper på det samme år etter år.

Vi må kunn enevne eksempler på fæle ting som har skjedd uten at det nødvendigvis skal bli en vanlig "Sør-diskusjon"!

Det er da stadig vekk linker til fæle ting som skjer, uten at muslimer har gjort det. Ser du ikke det?

Drapet i Kristiansand i helga.

Alvdal-saken

Overgrepssaken, den legen i Hedmark/Sør-Trøndelag

osv osv osv

Da tar du ikke samme tirade... Blir litt lei av måten du terper og terper på det samme år etter år.

Vi må kunn enevne eksempler på fæle ting som har skjedd uten at det nødvendigvis skal bli en vanlig "Sør-diskusjon"!

Joda, men nå snakker jeg om "det kristne sørland" og lignende elementers stadige tråder om akkurat det samme.

Har du sett noen (bortsett fra meg) som har nevnt hva som skjer i Uganda med homofile? Hva LRA (Lord's Resistance Army) gjør?

I stedet er det en endeløs tirade mot én gruppe (og det er hamrende likegyldig for meg om det er japanere, buddhister eller muslimer), med den hensikt å hisse opp til hat mot grupen som helhet.

Med vennlig hilsen

Hvor mange døde i disse terrorangrepene?

Jeg gidder ikke tråle meg gjennom statistikken og telle, men det var muligvis dødsfall i en av separatist aksjonene i Spania/Frankrike, og kanskje i en dyrevernsak. I muslim-saken ble noen litt skadet i armen.

''Nei, det er en ekstrem overrapportering av ting relatert til muslimer.''

Dette får du evnt ta der det hører hjemme, med media.

''For eksempel, folk tror at det er muslimer som begår mest terror i Europa. Sannheten er at ut av 294 terrorangrep i Europa i 2009 var kun 1 enkelt utført av muslimer. Resten var (kristne) separatister, dyrevernere, religiøse grupper, osv osv osv.''

Jeg har aldri trodd at det er muslimer som har utført flest terrorhandlinger i Europa, så dette er vel en påstand fra deg om at slik er det. A hevde at folk tror dette er sterk generalisering fra din side, med mindre du kan dokumentere dette på noe vis. Dessuten er verden mer enn Europa for de fleste av oss. Jeg er ikke amerikaner og synger God Bless America og drit i resten av verden heller for den sakens skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...