Gå til innhold

Drittunger vil ikke sammenlignes med Nordthug

Anbefalte innlegg

''Drittunger reagerer på å bli sammenliknet med Northug

Hoppstjerne Tom Hilde beskriver Petter Northug Jr. som drittunge, og Petter Northug Sr har kalt skiløperen drittunge siden han var fire. Nå reagerer norske drittunger.

- Vi vil ha oss frabedt å bli sammenliknet med Petter Nordthug. Når vi gjør så mye dritt som vi gjør, må vi tåle kritikk, men det får være grenser, raser drittunge Lars Greaker (8).

Han har vært i kontakt med flere drittunger som føler seg stigmatisert. Sammen med andre drittunger vurderer Greaker nå aksjoner for å vise sin avsky mot den tvilsomme bruken av drittungebegrepet.

- Ja, dersom dette ikke tar slutt, vil vi framover delta på blomsterseremonier, være imøtekommende overfor pressen og vinne Tour de ski, advarer han

Sportsjournalist i VG Truls Dæhli er blant som er bekymret for drittungenes uttalelser.

- Hvis de gjør alvor av truslene sine, vil det gå utover levebrødet mitt. Det er mye mindre drit å skrive om drittunger enn om Nordthug, hevder han.

Petter Nordthug selv er irritert på drittungene:

- Æsj, de er bare misunnelige fordi jeg er så kjekk.

''

http://www.aftenposten.no/statsmakt/article3980873.ece

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Petter Northug er ingen drittunge!

Det vet jeg ingenting om, men jeg synes heller ikke han ser ut som noen drittunge.

Men når man ser hvor mye ståhei Northug presterer rundt idretten bare ved å være normal, hadde det vært interessant hvis vår neste langrennsstjerne var en virkelig slamp. :)

Det vet jeg ingenting om, men jeg synes heller ikke han ser ut som noen drittunge.

Men når man ser hvor mye ståhei Northug presterer rundt idretten bare ved å være normal, hadde det vært interessant hvis vår neste langrennsstjerne var en virkelig slamp. :)

Kanskje Northug rett og slett er en skinerd! Nerder skjønner som kjent ikke til alle sosiale regler og hvordan en skal oppføre seg og hva en skal si. De er opptatt av det de driver med, ferdig med det, enten det er ski eller data eller fotball. Så Northug hadde hatt best av å ha en som uttalte seg i media på hans vegne. Litt vanskelig da, skjønner det, men jeg tror mye av problemet ligger der. Tror ikke gutten alltid mener å lage så mye oppstyr, det bare skjer, og så sier han noe som han ikke skulle sagt som tilsvar, og så baller det på seg. La nå gutten gå på ski, og drit i det han sier. La han være nerd!

Annonse

Kanskje Northug rett og slett er en skinerd! Nerder skjønner som kjent ikke til alle sosiale regler og hvordan en skal oppføre seg og hva en skal si. De er opptatt av det de driver med, ferdig med det, enten det er ski eller data eller fotball. Så Northug hadde hatt best av å ha en som uttalte seg i media på hans vegne. Litt vanskelig da, skjønner det, men jeg tror mye av problemet ligger der. Tror ikke gutten alltid mener å lage så mye oppstyr, det bare skjer, og så sier han noe som han ikke skulle sagt som tilsvar, og så baller det på seg. La nå gutten gå på ski, og drit i det han sier. La han være nerd!

Hva hadde skisporten vært uten Northug's vittige kommentarer, og selvfølgelig hans resultater? Heia Petter, stå på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...