Gå til innhold

Maken til idiot idé

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Ikke bare ser dette vannvittig ut, men hvordan har de klart å få prisen på det der opp i 1 million kroner? Er det ikke bare å skyte noen elg, kjøpe noe maling på Jernia og ansette et par polakker til å henge dem opp?

Det kan da umulig koste en million.

Ikke bare ser dette vannvittig ut, men hvordan har de klart å få prisen på det der opp i 1 million kroner? Er det ikke bare å skyte noen elg, kjøpe noe maling på Jernia og ansette et par polakker til å henge dem opp?

Det kan da umulig koste en million.

Ja den prisen er jo ikke annet enn latterlig.

Bestefaren min er jeger og har en haug med elggevirer liggende, Jeg lurer på om jeg skal gi de litt maling og selge dem for.. tja.. 9000kr stk? Så sparer statens vegvesen Kr 100.000 og jeg får en helt allright fortjeneste jeg også ;-)

Hvis ulykkene skyldes kollisjoner med elg, virker det litt merkelig å bruke fargede gevirer. De færreste ulykker skyldes en grønn elg.

Hvis strekningen er ulykkesbelastet av andre årsaker enn elg, forstår jeg ikke hvorfor det blir bedre av at sjåførene ser inn i skogen. Da tror jeg "reklameskilt" med skrekkbilder langs veien funker bedre. Har sett det i andre land - et blodig, forvridd bilbarnesete med undertekst "Ida ble 18 måneder" etc.

Uansett virker en million ganske mye. Hvis de skal henge opp ting i trærne, kan vel en speider- eller orienteringsgruppe til å gjøre det for ca. en tiendepart?

Annonse

ShitDiddelyDo

Herregud. Det vil vel bare føre til at førerens oppmerksomhet går dit i stedet for på veien.

Jeg hadde i hvert fall stirret fælt dersom jeg plutselig så et rosa elggevir flere meter over bakken. Hadde sannsynligvis begynt å fabulere om flyvende spøkelseselg, og de gangene jeg har fabulert om det i trafikken tidligere har jeg kjørt av veien.

Hvis ulykkene skyldes kollisjoner med elg, virker det litt merkelig å bruke fargede gevirer. De færreste ulykker skyldes en grønn elg.

Hvis strekningen er ulykkesbelastet av andre årsaker enn elg, forstår jeg ikke hvorfor det blir bedre av at sjåførene ser inn i skogen. Da tror jeg "reklameskilt" med skrekkbilder langs veien funker bedre. Har sett det i andre land - et blodig, forvridd bilbarnesete med undertekst "Ida ble 18 måneder" etc.

Uansett virker en million ganske mye. Hvis de skal henge opp ting i trærne, kan vel en speider- eller orienteringsgruppe til å gjøre det for ca. en tiendepart?

Jeg ser du rettet opp i orddelingsfeilen min :) Jeg skrev det sånn først jeg også, men synes det så litt rart ut :-)

Jeg hadde i hvert fall stirret fælt dersom jeg plutselig så et rosa elggevir flere meter over bakken. Hadde sannsynligvis begynt å fabulere om flyvende spøkelseselg, og de gangene jeg har fabulert om det i trafikken tidligere har jeg kjørt av veien.

*Noterer* "SDD har for vane å fantasere om spøkelseselger etter veien. Husk å be ham om kjøreplan for 2011 sånn at vi IKKE møtes i en eller annen sving..."

Annonse

candyqueen_83

Hahaha! Håper ikke vi ferdes på de samme veiene hvis det er noe som ofte skjer ;O))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...