Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg sånn.

Prøvde å drikke en øl, det smakte, men jeg kjeder meg allikevel.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doler du ikke da? Du får finne deg i at det ikke er noe annet å gjøre. Du kan jo ta deg en liten lur, det har jeg tenkt å gjøre.

Gjest ønsker det beste
Skrevet

Gå en tur eller se en film?

Skrevet

Sannelig om jeg vet. Jeg prøvde meg med å vaske badet, men det gjorde på ingenmåte at jeg kjeda meg mindre..,;) Tenkte jeg skulle lese litt i ei bok, også skrive litt her inne. Også kommer det sikkert noen litt mere hæla i taket dager senere! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ta deg en øl til?

Jeg ser at jeg har en siste juleøl igjen, men jeg sparer den til fotballkampen klokken 9. Det blir noen måneder til jeg drikker Aas Juleøl igjen, så den skal nytes.

Skrevet

Kutt alkoholen og se på dagsrevyen, les bøker, gå en tur, eller rett og slett ikke gjør noen verden ting. Det er faktisk ikke farlig det heller :)

Gjest elektroreperatøren Hansen
Skrevet

Du må minst drikke en øl til for at kjedsomheten skal forsvinne. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...