Gå til innhold

Dette må du ikke gjøre hjemme- programmet

Anbefalte innlegg

Gjest naivisme

Snakker om å gi grundig opplæring i mye faenskap som folk kan gjøre, dersom de har en skrue løs. Eller rotløs ungdom i en viss alder osv.

Det er nok av dem som ser TV.

Å sende en slik serie kan ikke være særlig gjennomtenkt.

I det minste er det særs naivt.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg så det programmet forrige uke, og jeg syntes det var litt artig.

Det så ut som to skikkelig nerder av den typen som må teste ut absolutt alt, og så har de på en eller annen finurlig måte klart å sende sitt pubertale ødeleggelsevannvidd til NRK.

Morsomt. :)

Jeg så det programmet forrige uke, og jeg syntes det var litt artig.

Det så ut som to skikkelig nerder av den typen som må teste ut absolutt alt, og så har de på en eller annen finurlig måte klart å sende sitt pubertale ødeleggelsevannvidd til NRK.

Morsomt. :)

Kult når de sprengte det huset. :-)

Jeg har ikke sett det, bare sett trailerne om den serien. Synes den ser helt horribel og forkastelig ut.

''Jeg har ikke sett det, bare sett trailerne om den serien. Synes den ser helt horribel og forkastelig ut.

''

Ungene vil så gjerne se programmet. Jeg må vel sette foten ned, da? ;-)

Annonse

''Jeg har ikke sett det, bare sett trailerne om den serien. Synes den ser helt horribel og forkastelig ut.

''

Ungene vil så gjerne se programmet. Jeg må vel sette foten ned, da? ;-)

Mine har ikke snakket noe om det. Tror jeg kommer til å si nei hvis de spør. Eventuelt at vi ser det sammen én gang. Hvilken dag går det, og på hvilken kanal?

Menn kjenner seg igjen i Pondus. Det er det som gjør serien så jævla genial. Øverli tar oss bare så helt utrolig på kornet. :)

''Menn kjenner seg igjen i Pondus. Det er det som gjør serien så jævla genial. Øverli tar oss bare så helt utrolig på kornet. :)''

Hehe,- enig. Vi kjenner dere igjen vi også :-)

Liker Pondus godt jeg også - selv om jeg ikke akkurat kjøper det...

Annonse

ShitDiddelyDo

''Menn kjenner seg igjen i Pondus. Det er det som gjør serien så jævla genial. Øverli tar oss bare så helt utrolig på kornet. :)''

Hehe,- enig. Vi kjenner dere igjen vi også :-)

Liker Pondus godt jeg også - selv om jeg ikke akkurat kjøper det...

Jeg fikk et tilbud via Liverpool-klubben, og slo til, så jeg får 10 bøker (+ noe kopper og styr) i løpet av et par år. :)

ShitDiddelyDo

Mine har ikke snakket noe om det. Tror jeg kommer til å si nei hvis de spør. Eventuelt at vi ser det sammen én gang. Hvilken dag går det, og på hvilken kanal?

Det gikk i dag. Ferdig for 2 minutter siden.

De sprengte blant annet en campingvogn til helvete ved å fjerne kjølinga til et heimkokanlegg. :)

Unga glemte programmet i dag (kl 19:45, og jeg minnet dem ikke på det :-)

Eldstemann hadde visst sett programmet på skolen!! :-o

hidi, the scorpion

Unga glemte programmet i dag (kl 19:45, og jeg minnet dem ikke på det :-)

Eldstemann hadde visst sett programmet på skolen!! :-o

Utrolig mange idiotiske programmer på NRK for tiden, men ungene kan se den uansett...:(

Verdier i familen kan nøytralisere mye av dem;)

Man demmer opp for alt det negative!

Utrolig mange idiotiske programmer på NRK for tiden, men ungene kan se den uansett...:(

Verdier i familen kan nøytralisere mye av dem;)

''Verdier i familen kan nøytralisere mye av dem;)

''

Jepp, vi kan ikke tro noe annet :-) Man kan jo uansett ikke skjule for dem at noen folk gjør dumme eller farlige ting... Og noen tilfeller av dårlig dømmekraft vil vel alle oppleve, og noen av oss lærer vel forhåpentligvis av det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...