Gå til innhold

Dette må du ikke gjøre hjemme- programmet

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

''Verdier i familen kan nøytralisere mye av dem;)

Man demmer opp for alt det negative!

''

Jepp, vi kan ikke tro noe annet :-) Man kan jo uansett ikke skjule for dem at noen folk gjør dumme eller farlige ting... Og noen tilfeller av dårlig dømmekraft vil vel alle oppleve, og noen av oss lærer vel forhåpentligvis av det...

'' Man kan jo uansett ikke skjule for dem at noen folk gjør dumme eller farlige ting..''

Enig. Vi kan bare forklare, at det å gjøre dumme/farlige ting har konskvenser...

Fortsetter under...

Det er dustegenet. Det er det som gjør at dere liker Pondus, Jackass og Harald Eia også;)

Denne tråden får meg til å føle meg som en mann Jeg syns både Eia og Pondus er artig, og jaggu syns jeg Ikke-gjøre-hjemme var litt artig også... ;-) Jackass blir imidlertid litt to much for meg...

Denne tråden får meg til å føle meg som en mann Jeg syns både Eia og Pondus er artig, og jaggu syns jeg Ikke-gjøre-hjemme var litt artig også... ;-) Jackass blir imidlertid litt to much for meg...

Og jeg liker ingen av de greiene du listet opp...

Er sikkert kjerring da...

tzatziki1365380058

Jeg så det programmet forrige uke, og jeg syntes det var litt artig.

Det så ut som to skikkelig nerder av den typen som må teste ut absolutt alt, og så har de på en eller annen finurlig måte klart å sende sitt pubertale ødeleggelsevannvidd til NRK.

Morsomt. :)

Jeg synes programmet er vilt, og kjempemorsomt! Og disse programlederne har jo fått drømmejobben... :) Men nå vokste jeg opp blant gutter, og har erfart noen av "aktivitetene" på nært hold. Basert på de erfaringene, så tror jeg nok "naivisme" har et visst poeng. Signaleffekten for folk med ukritiske hjerner og dårlig impulskontroll, er vel strengt tatt ikke den beste....

Men vi får håpe at disse hjernene har nok av andre ting å holde på med, og ikke har tid til å se noe særlig på tv... Så kan vi andre more oss :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg synes programmet er vilt, og kjempemorsomt! Og disse programlederne har jo fått drømmejobben... :) Men nå vokste jeg opp blant gutter, og har erfart noen av "aktivitetene" på nært hold. Basert på de erfaringene, så tror jeg nok "naivisme" har et visst poeng. Signaleffekten for folk med ukritiske hjerner og dårlig impulskontroll, er vel strengt tatt ikke den beste....

Men vi får håpe at disse hjernene har nok av andre ting å holde på med, og ikke har tid til å se noe særlig på tv... Så kan vi andre more oss :)

Godt å høre at det også finnes kvinner med det tonie kaller "dustegenet". ;)

Det gikk i dag. Ferdig for 2 minutter siden.

De sprengte blant annet en campingvogn til helvete ved å fjerne kjølinga til et heimkokanlegg. :)

Nå har jeg sett reprisen. Tar tilbake alt jeg sa.

Vi satt og lo oss halvt i hjel. Fantastisk humor!!!!

:-)

ShitDiddelyDo

Nå har jeg sett reprisen. Tar tilbake alt jeg sa.

Vi satt og lo oss halvt i hjel. Fantastisk humor!!!!

:-)

''Nå har jeg sett reprisen. Tar tilbake alt jeg sa.

Vi satt og lo oss halvt i hjel. Fantastisk humor!!!! ''

Da får vi se om du tar tilbake dette også når du kommer hjem fra jobb en dag og poden har sprengt bort stua. ;)

''Nå har jeg sett reprisen. Tar tilbake alt jeg sa.

Vi satt og lo oss halvt i hjel. Fantastisk humor!!!! ''

Da får vi se om du tar tilbake dette også når du kommer hjem fra jobb en dag og poden har sprengt bort stua. ;)

Tror ikke vi skal la ungene se programmet, men vi voksne må nok få det med oss :-)

Husker du hvilken dag det går på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...